Tuesday, 18 February 2014

NAMPAK MACAM SENANG 5

Assalamualaikum...

Yang ni senang sangat..
CARA BUAT KERTAS BERCETAK GAMBAR DAUN.
tapi kena pilih jenis daun jugak..
Daun yang jenis banyak air tu tak boleh la ..
nanti jadi comot pulak..

Kertas putih kat bahagian bawah..
letak daun kat tempat yang kita nak..
atasnya letak tisu..
dan mula ketuk pelahan lahan..

Sekarang kita dah ada kertas yang cantik..
nanti cuba ye..

sekian,,

14 comments:

  1. haa..kalau setakat ketuk2 macam nie saya ada bakat kot..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  2. memang nampak senang...dulu2 kene tunggu daun tu kering tinggal urat je...

    ReplyDelete
  3. pernah buat bendalah ni hihi. kretif tak i . hiuhi

    ReplyDelete
  4. Kalau guna daun ketum pasti nilai seninya semakin tinggi kan...? Hehehehe..

    ReplyDelete
  5. kretipnyee...ni baru le nama diy..hehe

    ReplyDelete
  6. cantik! tak pernah plak terfikir nak buat begini.

    ReplyDelete
  7. qila rasa qila buat hancur hahahha

    ReplyDelete
  8. Owhh macam tu ye :)

    Boleh cuba bila2 :D

    ReplyDelete
  9. Yang ini memang nampak macam senang. Bila cuba nanti tak tahulah senang ke tidak.

    ReplyDelete
  10. kreatif juga camni..main ketuk² je pun

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();