Friday, 7 February 2014

NAMPAK MACAM SENANG 3

Assalamualaikum..

Yang ni memang senang..
tak tipu..


Kan??tengah2 dia tu kena jahit..
Oang panggil tu jahit jelujur ye??
lepas tu tarik je lebihan benang tu bagi dia rapat.
cuba la..
  
sekian..


10 comments:

  1. nampak macam senang sangat... tapi selagi tak cuba... tak tahu senang tu menjadi ke idok..ehe

    ReplyDelete
  2. kena cuba ni. nampak mcm mudah je kan. hehehe

    ReplyDelete
  3. nampak je senang tapi payah sebenarnya...heheheh

    ReplyDelete
  4. mmm idea bernas ni bleh wat roset utk majlis kawen

    ReplyDelete
  5. Menarik.. Mcm senang, tp kalo buat nanti tak tau le jadi ke x. hehe..

    ReplyDelete
  6. untuk mereka yang bertangan seni mungkin senang kot..sy tengok2 pun tak paham lagi...hehehe

    Regards
    Strider

    ReplyDelete
  7. Nampak mcm senang.... Tapi tgh keras mcm munna ni mesti susah je

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();