Tuesday, 25 February 2014

NAK MARAH JE RASA...

Assalamualaikum..



Penat nya rasa hari ni..
nak marah pun ada..
Pagi2 pi bank nak buka akaun baru..
tunggu 2 jam setengah..
nak marah...



Lepas tu
aku bagitau nak buat maybank2u sekali..
dia kata ok..dia buatkan terus..
nanti aku tak payah le
nak daftar kat mesin tu..



balik umah tekan2 nombor yang dia bagi
hampeh tak de apa pun.
nak marah..



pegi balik bank daftar kat mesin tu..
balik masuk kan no pin tak boleh jugak..
semua urusan tu
dari jam 9:30 pagi sampai sekarang 4 petang..
masih tak boleh..
nak marah..

last2..

You have reached the maximum number of PIN attempts.
For assistance, please contact Maybank Group Customer Care at 1-300-88-6688 or 603-7844 3696 (overseas)



memang aku marah la..

sekian...


10 comments:

  1. ok.. boleh di terima alasan nak marah tu

    ReplyDelete
  2. alamak, kalau saya pun marah, tp sabar ya diana. Esok cuba lagi...tp sebelum tu kena tanya customer service maybank dululah kan.Harap urusan di permudahkan, jangan tambah marah sudah...huhu.

    ReplyDelete
  3. hikhik..sabar ye kak...bulan lepas baru je yumida buat akaun maybank2u utk hb. buat sendiri pun boleh.

    kad maybank2u tu akak masuk dlm mesin atm, klik daftar maybank2u. nanti dia mintak no 6 digit utk no pin create daftar akaun maybank2u.

    lepas tu akak pergi lagi dekat menu utama, klik bhgn no tel bimbit. kemas kini no tel.

    balik umah akak daftar maybank2u. hmm..mcm tu je. then siap.

    ReplyDelete
  4. sabar kak sabar..kdg² tu boleh je dorang settlekan semua tu sekali kan..

    ReplyDelete
  5. dari smiley trus jd hulk! relax2.. sabor.. take a deep breath..

    ReplyDelete
  6. Pernah dengar pepatah entah dari siapa yg berkata: "Kalau marah bilang 1 sampai 100, kalau masih marah juga bilang hingga 1,000, kalau masih marah lagi bilang hingga 10,000". Tapi belum sampai 10,000 jika sambil berbaring, silap2 mesti terlelap...zzzzzzzzzz.....

    ReplyDelete
  7. lagi nak marah kalau pegi bank tgk kaunter punyalah byk tpi yang bukak 2 or 3 je.yang lain buat hiasan..tercongoklah tunggu =.=

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum Diana

    sekarang tak marah lagi yer....

    ReplyDelete
  9. Pernah buat dulu.kes sangkut mcm ni le terus malas nak hadap dorang

    ReplyDelete
  10. nak dftr M2u memang leceh.sy penah alami yg sis kena...memang skt ati..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();