Thursday, 13 February 2014

CARA MENGURANGKAN RASA KURANG SELESA KETIKA SELSEMA

Assalamualaikum...



Cara ni aku tengok kat rancangan "Star King"
masa tu aku kena selsema.
baru hari pertama.
aku cuba buat dan esok nya
selsema aku macam kurang dah..

sejak tu aku kerap buat ..
cuaca sekarang kan tak menentu..
mari cuba,,mana tau berkesan untuk korang.

apa yang korang perlukan hanya sebatang pen.
dan gunakan pen tu untuk tekan2 kat bahagian yang
macam arahan kat gambar di bawah.
bukan guna kat mata pen ye..
guna mata pen tercocok terluka tertembus aku tak tahu..heheh





Cuba buat dalam sehari tu ulang 3,4 kali..
selain tu banyak kan minum air suam.
ok..

Kita hanya berusaha..
Allah yang menentukan sakit dan sihat..
jadi bersabar ye..

sekian..

9 comments:

  1. ilmu baru ni..bolehlah try² kalau terkena selsema nanti

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Diana

    tengah mencuba ni....he he

    ReplyDelete
  3. bagus tips nie :)

    thanks share n follow ^^ hehe kadang2 nad pun x perasan sapa follow nad :)

    ReplyDelete
  4. dalam star king banyak bagi tips, hari tu dorang buat tips cra nak kurus. hihihi

    ReplyDelete
  5. oh..tq share tips kak.. boleh cuba.

    ReplyDelete
  6. doa usaha dan tawakkalkan... duk doa tanpa usaha tak kemanakan... terima kasih boleh dicuba...

    ReplyDelete
  7. bagus perkongsian tips ni kak.. boleh aiza cuba kalau kena selsema lagi..

    ReplyDelete
  8. bagus2 tips nie...tgh selsema nie

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();