Skip to main content

CANTIKNYA ROZITA CHE WAN TANPA MAKEUP

Assalamualaikum...

Biasa nya kita tengok Rozita Che Wan mesti tampil 
dengan makeup tebal dan baju yang wow!
Bila selalu sangt tengok macam tu
kita rasa "ala..nampak biasa je.."

macam gambar2 kat bawah ni..
kita tengok dia nampak biasa je kan??



Ingat tak masa dia kawen hari tu..
ramai yang cakap dia nampak biasa saja..
mungkin sebab kerap bersolek jadi
tak de la nampak serinya
walaupun baju dia cantik..
dan pelamin bukan main mewah lagi...



tapi kalau dia bergambar macam gambar bawah ni 
nampak lain sangat kan??
dengan mata panda dia
Rambut sanggul makcik2..
Baju pun biasa2 je walaupun 
berlatarkan beg tangan berjenama..
heehheh...

 #selfiesambiltungguhubbybalik.. 

sekian....

Comments

  1. hmmm... harap la nnti licha umo 40 pun dapat body cmtu lagi.. huhu..

    ReplyDelete
  2. gambar last tu RCW jugak ke? nmpk lain sgt, cara senyum dia pun lain tp sweet. nmpk mcm muda remaja tanpa makeup. :)

    ReplyDelete
  3. itu semua koleksi beg dia ke ? pehhh. banyak betoi. :D


    psst. kak, yg untuk bebola ikan tu kan. kite tak pernah simpan lama2. biasa buat untuk sekali masak sup.

    tapi, kalau nak simpan dalam 2,3 hari tahan. tapi kena simpan kat tempat sejuk beku yg atas sekali tu. untuk 2 ekor ikan tu kite tak kira pulak berapa dapat. tapi boleh buat makan 5 orang. hihiii :)

    ReplyDelete
  4. subhanallah... yg ori pun cantik dah...

    ReplyDelete
  5. lawa dia ni, tak macam umo 40 an pun :)

    ReplyDelete
  6. tengok sekali imbas ada sikit senyum maya karin pun ada... cantik yang ori..patut la orang muda pun tergila2 kat dia..

    ReplyDelete
  7. Errrr yang banyak2 tu sume handbag dia ke? Gila banyak la, chanel pulak tuh!

    ReplyDelete
  8. muka anak dara..pfftt nk tau sgt cane diet harian dia smpi muka menten remaja gitu..haha untung zain..eh! :)

    ReplyDelete
  9. mmg artis2 ni cantik sebenarnya. Kalau derang tak mekap pun cantik. Tapi ada jugak artis yg muka biasa2 je mcm org kebanyakan. Tu biasanya kalo pelakon yg bawak watak pasu bunga la. Haha.

    ReplyDelete
  10. wow... dia memang cantik... ada gak gambar ori dia....

    ReplyDelete
  11. Tetap canrik..
    motip gmbaq tu mesti nak tnjuk koleksi channel tu.. huwaaaa jeles... heheee

    ReplyDelete
  12. yelaaa. lawa lagi kot si cik tah nih xbermake up. sewiousslyy la

    ReplyDelete
  13. haa.. cantik je tanpa make up... make up tebal2 buat apa.. xberat muka ke..?

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …