Tuesday, 25 February 2014

AIDIL DAN ZAREMA PILIH 16 MARCH

Assalamualaikum...

Depa dah start edar kad jemputan nih..
Maknanya memang tak lama je lagi..
Nak tau bila?
Majlisnya berlangsung pada 16 march 2014..
Tak sampai sebulan pun lagi..
Seronok sangt tengok orang nak kawen..
Hati nya berbunga2 dah tentu..kan??



Ni kad yang aku nampak kat IG 
David Teo..
Kalau nak tau kawan2 Zarema ni ramai artis2 tau..
Salah seorang nya ialah Nora Danish...
Jadi tak heran la kalau dia jemput artis2 ke 
Majlis dia..
Walaupun dia bukan artis..


Ahkak Rita Rudaini 
Di jemput tak korang rasa???


Sekian...

9 comments:

  1. selamat pagi
    singah blog awk dulu
    hehe

    ReplyDelete
  2. hurmm..sian jgk ngan rita..tp nk wat cmane kan..dah jodoh..zarema ni pun cantik jgk..

    ReplyDelete
  3. oooh sudah mau kahwin lain ya...

    ReplyDelete
  4. Semoga ia perkahwinan terakhir untuk keduanya...Semoga tidak menjadikan kehidupan artis yang suka kawin cerai sebagai model perkahwinan....

    ReplyDelete
  5. tentuler idak diajaknyer Ritatu..
    semoga perkahwinan mereka akan kekal hendaknyer...

    ReplyDelete
  6. moga berkekalan hendaknya kan

    ReplyDelete
  7. meriah majlis nampak.moga jodoh mereka berkekalan hingga akhir hayat.aminn

    ReplyDelete
  8. klu rita rudaini dijemput, sure michelle / zuan melodi ngan kiah propa galaksi standby awal2.. w/pon diorg xdijemput. ha3..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();