Wednesday, 12 February 2014

6 INSTAGRAM SELEBRITI YANG OK UNTUK ANDA FOLLOW

Assalamualaikum...

Ramai yang ada instagram..ada juga yang tak ada..
sebab tak minat..kan??
Bagi orang yang suka tengok gambar macam aku ni 
instagram salah satu tempat untuk aku mencuci mata.
selain tu boleh tau apa artis buat..
kita bukan mengintai depa.tapi depa sendiri  yang tunjuk...

Nak follow IG selebriti jugak??
ini 6 yang ok untuk korang follow..
yang lain bukan tak ok tapi
asyik jual ubat aje ..
boring..

heheh

Nabila Huda


Nora Danish


Shila Amzah


Dato Siti Nurhaliza


Chef wan


Fynn Jamal



hik hik..yang ni pun nak jugak...
Nanti kita follow2 ye..
hehehehe

sekian...

8 comments:

  1. hihi. saya dah follow semua. jangan lupa follow i yerr kak diana. promot sikit @sasagelly. hihi

    ReplyDelete
  2. yang bawah artis baru ke kak?hehe..dah follow akak :)

    ReplyDelete
  3. As-salam diana..

    akak takde instagram.. tak dapat nak follow diana he..he..

    ReplyDelete
  4. Myra polo jgk ctdk, noradanish, shilaamzah.. nabilahuda baru nak folo

    ReplyDelete
  5. waaa..nk follow yang last sekali tuh la..hehe..id fyzz fyzz81...

    ReplyDelete
  6. izan dah folo ctdk, fynnjamal n diana jugak!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();