Thursday, 27 February 2014

10 GAMBAR FENOMENA AURORA BOREALIS


Assalamualaikum..

Aurora Borealis adalah kejadian alam yang cantik di langit malam di Kutub Utara. Jika selepas hujan ada pelangi, di Kutub Utara, ketika malam tiba dan langit gelap, akan muncul cahaya-cahaya warna-warni yang membuat kita terpesona.











cantik kan??

sekian...

8 comments:

  1. cantik.
    tapi mcm takut pun ada sebab tak penah jadik kat msia kan so nampak mcm pelik dan agak menakutkan.

    ReplyDelete
  2. So sweet...panorama terindah daripada Yang Maha Pencipta. Hari itu tengok cerita mengenainya kat TV...

    ReplyDelete
  3. subhanallah. hiburan alam yg sangat cantik. kalo dpt tgk sendiri ni mau menangis gembira ni.

    ReplyDelete
  4. cahaya tu dipanggil pelangi gak ke?

    ReplyDelete
  5. cantik cahaya aurora ni
    macam dalam rancangan naik basikal tv al hijrah tu

    ReplyDelete
  6. Subhanallah...cantiknya...

    ReplyDelete
  7. cantik sangat..golden moments ni :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();