25 FAKTA TENTANG WANITA

Assalamualaikum,..



Bagi lelaki ,wanita ni susah nak paham perasaan nya..
dan kaum wanita ni susah nak paham orang lelaki.
ha..paham dak??
Kalau  nak kenali wanita apa kata baca 25 fakta yang
patut anda tahu pasal wanita..

1-Ciuman yang paling disukai wanita adalah di kening. Selain merasa disayangi dan dicintai, wanita merasa dimanjakan dengan ciuman yang tidak penuh nafsu ..

2-lelaki yang sentiasa serius buat wanita cepat bosan.

3-Wanita tidak menyukai lelaki yang bercakap kotor dan kasar.

4-kalau jatuh cinta susah untuk wanita tersebut nampak apa2 keburukan pada lelaki tersebut

5-sebenarnya wanita tahu cara mengawal emosinya.

6-Seks bukan keutamaan seorang wanita

7-Wanita tidak suka pada lelaki yang suka berpura-pura dan berbohong.

8-Wanita memang suka pada lelaki yang berwajah tampan, tetapi kalau badan nya terlalu tampan ,wanita tak suka.(contoh:badan seperti ahli bina badan)

9-Wanita tidak selalunya memerlukan nasihat, tetapi lebih suka jika orang lain mendengar luahan hatinya

10-wanita lebih suka kalau lelaki yang berani bertanya dan mengenal dirinya secara terus.bukan melalui kawan2 nya.

11-Wanita memang tidak pernah melupakan bekas kekasihnya, tetapi wanita tahu siapa lelaki yang sepatutnya ada di hatinya.

12-perkara yang paling diinginkan wanita dari seorang lelaki ialah mencintAi nya setulus hati.

13-Kalau wanita sedang marah, berikan dia sedikit waktu untuk sendirian, cuma perhatikan dari jauh jangan sampai dia merasa diabaikan atau anda sampai tidak peduli perasaan nya..

14-Wanita tidak pernah tidak suka pada kejutan romantik.

15-Tidak semua wanita suka ayat puitis, tetapi cukup sekadar ungkapan "saya rindu awak" untuk mencairkan hatinya

16-Wanita juga suka rambutnya dibelai atau kepalanya diusap lembut.

17-Wanita memang makhluk yang manja, tetapi mereka juga boleh berdikari.jadi jangan pandang mereka sebelah mata.

18-perkara lain yang buat wanita tersentuh adalah pandang tepat pada matanya, tanpa mengucapkan apa2..

19-Wanita suka mengingati tarikh2 penting di dalam hidupnya.

20-Wanita memang suka berbelanja.

21-kebanyakan wanita memang suka bergosip

22-semulajadi,wanita suka membebel

23-Wanita lebih suka jika dia dipuji cantik ketika tidak memaki apa2 alat solek.

24-Wanita mudah memaafkan tetapi susah untuk melupakan.

25-Bila marah wanita suka menunjuk kan perasaan tersebut dengan menukar gaya penampilan nya. (contoh:potong rambut,makan banyak,tukar warna kuku,pakai seksi,tak mau make up)

setuju tak???

sekian...

Post a comment

8 Comments

  1. PM selalu cium dahi , dah dekat dengan kening dah tu...hehe

    ReplyDelete
  2. Semua betul. Hehehe... yang penting kita boleh beranak!

    ReplyDelete
  3. suami2 harus faham...wanita mmg suka berbelanja..ianya bagaikan terapi hehe

    ReplyDelete
  4. Indahnya menjadi wanita..kaum lelaki kena amek tahu ni :)

    ReplyDelete
  5. ciktom stuju cuma no 14 tue ciktom suka je kalau dpt kejutan romantis..hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)