19 GAMBAR MAJLIS DOA SELAMAT HARIJADI ANAK NORA DANISH (RAYQAL) YANG KE 5 TAHUN

Assalammulaikum..

Selalunya bila harijadi budak2 ni orang biasa buat party yang huhahuha..heheh.tapi bagi Nora Danish dia memilih untuk buat majlis doa selamat untuk anak dia,Rayqal , 5 tahun.

Dalam pada tu dia juga jemput anak-anak yatim dari sebuah sekolah tahfiz .memang ramai jugak rakan2 artis yang datang.Fasha sanda dan bekas suami dia pun ada datang tau..tapi tak de gambo nye dalam ni..

Jom kita tengok gambar2 majlis doa selamat harijadi anak Nora Danish yang ke 5 tahun.





















 sekian..

Post a comment

8 Comments

  1. kasih ibu bawa kesyurga,semoga menjadi anak yang solleh,berbakti kpd kedua orngtuanya..aminn

    ReplyDelete
  2. sweet sgt tgk nora btudung, harap terbuka hati dia ntuk teruskn bhijab pasni..

    ReplyDelete
  3. Baguslah buat kenduri doa selamat.cantiknya ND bertudung..comel :)

    ReplyDelete
  4. kan bagus buat majlis cam nih..lagi berkat..inshallah..nora lg cntik bertudung.moga dibuka pintu hatinya amin

    ReplyDelete
  5. salam sis.tqvm ye sudi singgah :)

    owh sejuk mata tengok nora berhijab,anak dia memang comel.kek ala2 lego tu nak2 he3...

    ReplyDelete
  6. uwahh..sejuk mata tngok majlis macam ni. hee. comey nora danish bertudung

    ReplyDelete
  7. sukanya tgk pesen baju nora danish tu. Kat mana nak beli? Eh, tapi muat ke dgn aku yg gomut ni. Keke.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)