WAJAH KEKASIH RANDY PANGGALILA SEIRAS ELFIRA LOY

Assalamualaikum...



"Muka kekasih Randy sama macam Elfira Loy.."
itu kata ramai peminat Randy..
Tapi aku tengok macam tak sama pun..
yang sama cuma bentuk wajah nya je kot..

jom tengok sama tak muka Michella Putri ni dengan Muka Elfira Loy..






Tapi..betul ke ni kekasih dia???


sekian..

Post a comment

10 Comments

  1. sikit je la kot kalau sekali imbas..2kali pandand tak ada..tak tahulah pulak ini kekasih dia atau tak..hihi

    ReplyDelete
  2. wahhh cane dapat information pasal ni. saya pon rasa tak sama muka michelle ngan elfira.

    tapitakpaa. dua dua pon cantik. hehe

    ReplyDelete
  3. Ermm. Mcm xsama jeaa. Tang kening jeala kott

    ReplyDelete
  4. sekali imbas sama.. 2 kali imbas da lain.. ^^

    ReplyDelete
  5. diorang dah tunang pun hehe ni kan yg berlakon dalam Nada Cinta sama2 ngan randy hehe

    dengar kata dah nak kawen pun... (fuhhh terer oshin tahu gosip diorang ni kan.. haha padahal sepupu yg minat giler kat randy ni) :p

    ReplyDelete
  6. rasa bentuk muka dengan shape kening. hihi. tu la kota ada iras2

    ReplyDelete
  7. hmm...takdela sama sangat~ a'ah...bentuk muka ja la kot sama~ ketinggian...pun tak sama gak~ ahaks... xD

    ReplyDelete
  8. Ada iras sikit2 lah, tapi tak sama jugak..hheehe..skrg ni asal gambar kepit mcm ni ckp kekasih dah..tak tau kbenarannya

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)