ZUL MUHAMMAD

UCAPAN HARIJADI IQRAM DINZLY BUAT PEMINAT SALAH FAHAM

hari ni harijadi Fauziah Gous..
ada tengok kat insta suami dia buat suprise
bawak dia gi diner kat mana entah..
siap tutup2 mata lagi..
romantik giler...

Selain tu ada baca ucapan hari jadi dari Iqram Dinzly ni..

Biar masa berlalu..tidak bermakna aku melupakan jasa mu. Aku bukan insan yg mudah mguburkan sillaturahim. Cuma aku perlu akur , kau adalah isteri si dia. Selamat hari lahir @fouziahgous . Semoga Allah memberkati kehidupanmu. #111213

sebenarnya ucapan biasa je..
tapi ramai pulak yang tak paham isi ucapan tu..

klik gambar bagi jelas


siap ada yang cakap suruh bersabar la..
suruh carilain la..
entah apa2 je..padahal orang tu ucap selamat harijadi untuk seorang sahabt..
hehehe..macam2 depa nih..


tapi ada satu komen tu yang buat Iqram marah sangt..






korang rasa cemana??bincang kan..ekekeke..

Tapi kan..dia ni memang salah sorang artis yang tak boleh ditegur..kalau boleh dia nak dipuji je..ekekek

sekian...

Post a comment

4 Comments

  1. dah namanya artis....semua org skodeng...buat apapun tak pernah puaskan hati org...

    ReplyDelete
  2. perempuan tu pon tiba-tiba nak tegur cmtu #dah kenapa??

    ReplyDelete
  3. ada betol ada slhnya kan.. satu2 teguran tue mesti ada lemah lembutnya.. jgn terus sound direct kan :)
    mmm yg terima teguran sure la marah, klau berhemah insyaALLAH diterima

    ReplyDelete
  4. xpe2...yang penting untunglaa yang tegur tu sbb iqram dizzly balas.. hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)