ZUL MUHAMMAD

PERHATIAN UNTUK PENJUAL-PENJUAL TUDUNG ONLINE

Assalamualaikum...




Entry pendek je nih..
cuma nak pesan...

Kalau korang nak jual tudung secara online..
penting untuk ambik model yang cantik yang nak
gayakan tudung tu ..

Orang cantik pakai tudung kaler kusam pun cantik..
tapi kalau orang tak cantik..
dia pakai tudung cantik cemana pun..
tudung tu tetiba nampak tak cantik..

Ini hakikat..
jangan nak sangkal..

Kita tengok gambar tudung tu...
kita kata "cantik la kalau pakai tudung ni.."
otometik kita akan rasa nak beli..
sebab kita tengok dia pakai cantik..

sebab tu kadang2 kita beli tudung ada yang kita tak pakai pun..
sebab.."tengok kat gambar tu cantik..
bila dah pakai nampak serba tak kena la..
malas la nak pakai tudung ni.."


susah2 sangat guna je patung..
patung kan cantik...


sekian...

Post a comment

13 Comments

  1. ada ke iklan tudung pakai model tak cantik? hheee

    ReplyDelete
  2. mcm ada kena mengena je dgn entri saya arini..model baru saya-patung!

    ReplyDelete
  3. sy gn gmbr yg dah photoshop ehheheeh

    ReplyDelete
  4. Betul tuu. Untonggglaaaa org cantik. Pakai apapun cantik. Hehe

    ReplyDelete
  5. Produk fesyen memang begitu . Tak hensem atau cun modelnya maka susah pelanggan hendak beli.

    ReplyDelete
  6. sng kata,ade muka,ade laa market nyee

    ReplyDelete
  7. hehe...cam betul aje
    cam setuju aje =)

    ReplyDelete
  8. owh sgt betul,paling best lagi kalau model baju...tp klw baju, tgk patung pakai, cantik je segak je, tapi bila sendiri pakai, alah cm xkena pula, haha

    ReplyDelete
  9. Guna Mannequin lagi senang kan.hihih

    ReplyDelete
  10. Sekarang kalau utk barangan lelaki banyak pakai model kulit hitam, kerana mungkin hitam itu menawan!!

    ReplyDelete
  11. hhmmmm... biasa la... mata boleh menipu... kiki

    ReplyDelete
  12. bukan tudung je kak.. baju pun sama.. tengok model pakai mmg cantik gila lah.. order.. bila pakai, rasa macam indon yang kerja sapu depan rumah ni ha..

    ReplyDelete
  13. psikologi perniagaan nih..hehehehe..apa pun kembali pada nawaitu asal tujuang kita beli dan nak pakai tudung itu kerana apa..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)