Skip to main content

PELAKON AZLEE KHAIRI CARI STOKIS UNTUK PRODUK PENJAGAAN KULIT KELUARAN SYARIKATNYA

Assalamualaikum...




Kebanyakan artis wanita sekarang ni ada yang dah mula berniaga produk kecantikan..antaranya Nora danish,Azza Elite,Zarina Zainuddin dan ramai lagi.Artis lelaki pulak memilih produk kesihatan .anataranya Mawi dan Shuib.Tapi berbeza pulak dengan Mr.Arrogant ,Azlee Khairi yang memilih produk penjagaan kulit sebagai produk perniagaan diibawah nama Syarikatnya AK ARROGANT ENTERPRISE.


Produk tu  katanya akan dilancarkan pada 19hb januari 2014 bersempena dengan harijadinya.Buat masanya ni dia tengah mencari siapa2 yang nak jadi stokis untuk produk penjagaan kulit tersebut.bagi yang berminat ,baca dulu pengumuman yang di buat oleh Mr.arrogant di laman Instagram milik beliau..**


Bagi sesiapa yang berminat untuk menjadi stokis, mobile stokis atau pengedar bagi produk saya, insya'allah boleh berhubung dengan alamat atau menghubungi nombor pihak pengurus yang mewakili saya, ribuan terima kasih kepada semua peminat diatas sokongan anda semua.

Jangan lupa untuk menjadi sebahagian daripada jemputan pada hari perlancaran produk saya bersempena dengan menyambut hari lahir saya pada 19 Januari 2014. 

Alamat Pejabat Urusan 

NO 22, JALAN TSB 3, 
TAMAN INDUSTRI SUNGAI BULOH,
 KOTA DAMANSARA, 
47000 SUNGAI BULOH, 
SELANGOR D.E 

TEL. OFFICE -
0361519910 +601121172466 ( Dian ) 
+60176541101 ( Yati ) 
+60177713468 ( Syafiq )

 mr.arrogant2u@gmail.com ** segala urusan dan maklumat akan dirahsiakan oleh pihak pengurusan yang telah dilantik oleh Azlee Khairi. Terima Kasih 

*************

Semoga Azlee  Khairi berjaya berjaya dalam bidang perniagaan seiring dengan kerjaya lakonannya.

sekian

Comments

  1. fuyooo...

    tp kena muka maskulin jugak klu kita ni nk jd agent kan..

    ReplyDelete
  2. wahhh ramai artis yang dah berbisnes sekarang ni....

    ReplyDelete
  3. waahh sempena citer LYMA lah ni ye

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …