JUSTIN BIEBER BERSARA DARI DUNIA HIBURAN


Justin Bieber pernah merasa berada di puncak populariti.. Dia mempunyai berjuta peminat yang menyokong setiap langkahnya hingga menjadi seorang artis terkenal. Pada hari krismas yang lalu, Justin mengumumkan kepada dunia bahawa dia akan bersara dari dunia hiburan.

Berita  ini juga mengejutkan banyak pihak. Walaupun di bantah oleh pengurusnya, Scooter Braun, Justin tetap mengeluarkan kenyataan untuk bersara. Dia menulis status yang mengatakan bahawa dia akan bersara di laman  Twitter.




Diajuga menulis tentang kekecewaannya kepada media yang selalu  menulis cerita yang tidak betul tentang dirinya. Sebelum ini rancangan persaraan Justin Bieber ini sudah diluahkan ketika dia melakukan sesi temubual dengan sebuah  stesyen radio di Los Angeles.

Scooter Braun mengatakan  Justin memerlukan waktu untuk berehat. Sejak usia 12 tahun, Justin tidak pernah berhenti bekerja, sehingga dia memerlukan waktu untuk bersama keluarganya.

Tidak lama kemudian Justin sekali lagi membuat kejutan . Menurutnya, dia sedang mabuk ketika menulis status yang mengatakan bahawa dirinya ingin bersara. Ini bukan pertama kali dia memakai alasan mabuk sebagai menutup keterlanjuran nya

sumber:vemale
.

Post a comment

6 Comments

  1. untung la boleh guna alasan mabuk. ni artis kat mesia, cakap nak berenti la apa la. propa lebih. mabuk jugak kot.. opss!

    ReplyDelete
  2. Kasihan kat Justin bieber ni sebab dia ramai peminat dan jugak ramai musuh.

    Maybe dia stress sebab terlampau bnyak negative sight org2 luar include wartawan so thats y dia keluarkan statement macam tu.

    ReplyDelete
  3. macam-macam ragam dia.. ada je alasan kalau dah buat silap tu..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)