ZUL MUHAMMAD

INI LAH KEKASIH ADIRA

Assalamualaikum...

Orang lain mungkin dah tahu..
tapi aku baru tahu semalam..hahaha..
kekasih Adira tu,kulit putih macam dia jugak..
nampak sepadan la depa..

Kulit dia kan putih merah ..cantik kan??
entah apa la yang dia guna..
ada orang kata dia guna Aurawhite tu kan??
tapi pernah baca kat insta dia kata dia tak guna
pun produk tu..
entah la..tapi kulit dia memang cantik..

Tengok kekasih dia pun putih macam dia..
tinggi pulak tu...kekasih dia ni nama Shahrul Nasrun..
president  1malaysia Youth movement..

jom tengok gambar Adira dan kekasih nya.Nasrul..
gambar lama ni..








putih kan??suka sanagt tengok Adira ni sebab dia lawa..
semoga dia dan kekasih nya kekal sampai bila2.


sekian..

Post a comment

5 Comments

  1. Stylo mylo patner dia..
    Mmg tiptop ngan adira.

    ReplyDelete
  2. Takut pulak tengok orang yang terlalu putih nih. Macam kulit kena asah.

    Hensem boifren Adira. Elok la, bujang sama bujang.

    ReplyDelete
  3. MMG HENSEM LA BOIFREN DIA..BERTUAH..HIHI

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)