ZUL MUHAMMAD

GELI BACA KOMEN MAMAT SEPAH

Assalamualaikum...

Mana2 wanita pun tak suka kalau ada lelaki yang
bercakap ikut sedap mulut je...kan??
Lagi2 bila kita ni wanita yang dah berkahwin.
betapa terbuka dan sporting pun kita ni,
masih ada had2 nya..
Kita masih mahu dihormati walaupun
dengan orang yang rapat dan kepala giler2 macam kita.

Aku ada tengok satu gambar sorang artis ni kat instagram..



tengok komen bawah sekali..
Eii..rasa geli je bila dia komen gitu..dah la lelaki pulak tu..


dia ni mesti jenis suka cakap benda kotor nih..
padan la tak laku...

sekian..

Post a comment

17 Comments

  1. agak² la kalau nak bercakap/komen pun kan..ishh..mmg geli dgr

    ReplyDelete
  2. macam tak appropriate pulak. haihh. nak aibkan orang ke? kan.. hadoi

    ReplyDelete
  3. Kan... Bagus gak kau dah kuar dari sepah.. Kita mmg tak minat dia

    ReplyDelete
  4. Bukan mamat ni saja, artis2 lain pun kebanyakannya bila buat kenyataan rasa tekak sangat geli geleman...

    ReplyDelete
  5. pergh...itu memang btul2 mamat sepah komen ke???buruk perangai....

    Regards
    Strider

    ReplyDelete
  6. Mereka dengan dunia mereka. Gitulah.

    ReplyDelete
  7. Kalu tak tayang, orang pun tak mengata. Hahahah!@

    ReplyDelete
  8. hahaha sbb mcm ni lah dia di keluarkan dri sepah..haha

    ReplyDelete
  9. sebab tu la saya lagi suka jep drpd mamat. *tetibe.

    ReplyDelete
  10. Mamat oh mamat.. tak agak2 nak komen pun

    ReplyDelete
  11. buruk rupa dn perangai betul.kt lua kita nmpk pon selekeh je, cm mat pit.xberagak btl taip cmtu kt pblc

    ReplyDelete
  12. Kalau senonoh pakaian tak lah orang komen tak lah rosak minda budak kecik tak lah jadi mulut kurang ajar bila dah besar tak lah orang orang geli nak bace tak la sibuk hal orang tak lah buang masa tak lah orang jaga kain kita tak lah aku komen kat sini

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)