Skip to main content

GELI BACA KOMEN MAMAT SEPAH

Assalamualaikum...

Mana2 wanita pun tak suka kalau ada lelaki yang
bercakap ikut sedap mulut je...kan??
Lagi2 bila kita ni wanita yang dah berkahwin.
betapa terbuka dan sporting pun kita ni,
masih ada had2 nya..
Kita masih mahu dihormati walaupun
dengan orang yang rapat dan kepala giler2 macam kita.

Aku ada tengok satu gambar sorang artis ni kat instagram..



tengok komen bawah sekali..
Eii..rasa geli je bila dia komen gitu..dah la lelaki pulak tu..


dia ni mesti jenis suka cakap benda kotor nih..
padan la tak laku...

sekian..

Comments

  1. agak² la kalau nak bercakap/komen pun kan..ishh..mmg geli dgr

    ReplyDelete
  2. macam tak appropriate pulak. haihh. nak aibkan orang ke? kan.. hadoi

    ReplyDelete
  3. Kan... Bagus gak kau dah kuar dari sepah.. Kita mmg tak minat dia

    ReplyDelete
  4. Bukan mamat ni saja, artis2 lain pun kebanyakannya bila buat kenyataan rasa tekak sangat geli geleman...

    ReplyDelete
  5. pergh...itu memang btul2 mamat sepah komen ke???buruk perangai....

    Regards
    Strider

    ReplyDelete
  6. Mereka dengan dunia mereka. Gitulah.

    ReplyDelete
  7. Kalu tak tayang, orang pun tak mengata. Hahahah!@

    ReplyDelete
  8. hahaha sbb mcm ni lah dia di keluarkan dri sepah..haha

    ReplyDelete
  9. sebab tu la saya lagi suka jep drpd mamat. *tetibe.

    ReplyDelete
  10. Mamat oh mamat.. tak agak2 nak komen pun

    ReplyDelete
  11. buruk rupa dn perangai betul.kt lua kita nmpk pon selekeh je, cm mat pit.xberagak btl taip cmtu kt pblc

    ReplyDelete
  12. Kalau senonoh pakaian tak lah orang komen tak lah rosak minda budak kecik tak lah jadi mulut kurang ajar bila dah besar tak lah orang orang geli nak bace tak la sibuk hal orang tak lah buang masa tak lah orang jaga kain kita tak lah aku komen kat sini

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …