ZUL MUHAMMAD

GAMBAR LANA NODIN BERTUDUNG

Asalamualaikum...



Bila Johan Asari muat naik gambar Lana bertudung
di .akaun instagram nya..
ramai yang suka..
ramai yang memuji..
memang cantik bila dia bertudung..


sejak Johan dedahkan hubungan dia dengan Lana ni
memang nampak la perubahan Lana ni bila dia dah tak letak lagi gambar2
dia yang menjolok mata
kat Instagram dia..,

memang la ramai yang cakap berubah
sebab Johan nak buat apa..
lebih baik berubah sebab Allah..
betul la tu..tapi sama jugak macam
kita bagi upah kat budak2 suruh berpuasa,suruh semayang 5 waktu..
mula2 memang sebab upah..
lama2 jadi terbiasa dan jadi amalan..

Apa pun..doakan yang terbaik untuk Lana Nodin
semoga hubungan mereka berkekalan..

sekian..

Post a comment

3 Comments

  1. doakn je semoga lana istiqamah. biar ikhlas. doakn johan dpt bimbing si lana ni. amin..

    ReplyDelete
  2. harap² lebih tertutup..mudah²han..aminn

    ReplyDelete
  3. setuhu kata Fizah =D
    Btw, awak ditag
    http://madihahdaisy.blogspot.com/2013/12/giveaway-giga-join-win-by-wanie-putri.html

    and, jom join GA ini
    http://madihahdaisy.blogspot.com/2013/12/super-duper-awesome-giveaway-by-hannan.html

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)