Skip to main content

GAMBAR ZIZIE IZETE DAN DIDIE ALIAS DI ISLAMIC FESHION FESTIVAL

Assalamualaikum...

Semalam ada tengok gambar
2 pelakon hebat ni..
Gambar masa Islamic Festival Fashion ..







Festival ni berlangsung pada 18-20 november
Di hotel JW Mariott..

Sekian...
posted from Bloggeroid

Comments

  1. hahahahaha didie tu dh knapa?xberat ke..hahaha..

    ReplyDelete
  2. pelik dengan didie alias
    tak tahulah kot saya yang buta fesyen

    ReplyDelete
  3. kite yg tgk lg terasa berat blom lg pakai..alahai didi elias

    ReplyDelete
  4. Mende atas kepala Didie Alias tu? Towel ke hapa? haha

    ReplyDelete
  5. tudng ke rambut ntah la....klu tudung kan lawa tu...

    ReplyDelete
  6. Didi dah macam letak towel je atas kepala ;D

    ReplyDelete
  7. alahai dd...tergelak tgk fesyen dia..hahah

    ReplyDelete
  8. dd tu dh mcm dtg dr planet lain jer...

    ReplyDelete
  9. Suka lak tgk Zizie pakai camtu.Tak cam dulu pakaian die mesti nak tonjol mane2 yang boleh didedah.Yang ni nmpk sopan & ayu gitu w'pun belum bertudung lagi..Insyallah 1 hari nanti kot

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum..salam ziarah!!

    Jemput ziarah blog saya ;)
    http://supplementforall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. haha..gelak tak perlu kata apa-apa..hahahaha..

    ReplyDelete
  12. Didie macam pakai towel atas kepala jer..huhu

    ReplyDelete
  13. Nak tergelak dgn perangai artis2 kita...

    ReplyDelete
  14. Didie ni mcm lady gaga lah pulak aku tgok..haha

    ReplyDelete
  15. macam pakai tuala je kat kepalanya.. semoga dia mendapat hidayah..

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …