Skip to main content

8 CARA ANEH MANUSIA MEMUASKAN HASRAT SEKSUAL

 Normalnya, memuaskan hasrat seksual dilakukan dengan pasangan. Mungkin dengan bersentuhan tangan, berhubungan intim dengan berbagai posisi, berbual2 intim, dan sebagainya.

Namun dunia psikologi mededahkan fakta bahawa cara manusia memuaskan hasrat seksualnya tidak selalunya sama. Ada beberapa sikap yang ternyata menunjukkan mereka berbeza malah boleh dikatakan pelik.

Dipetik dari Boldsky.com, ada 8 cara pelik yang ditemui tentang cara-cara manusia memuaskan hasrat seksual di dalam dirinya.

Symphorophilia


Disebut Symphorophilia kerana gairah seksual ini muncul ketika ada bencana yang terjadi. Seperti gempa bumi, letusan gunung berapi, kemalangan jalan raya dan sebagainya.

Orang yang mengidap Symphorophilia akan merasa puas secara seksual apabila melihat ada bencana di depan matanya,malah tidak mustahil mereka boleh mencapai ejakulasi ketika melihat perkara2 tersebut.

Hierophilia


Disebut Hierophilia atau Theophilia, iaitu gairah seksual yang dapat dipuaskan  apabila seseorang membayangkan figur  atau apa yang dihormati berdasarkan keyakinannya. Biasanya mereka adalah orang-orang yang fanatik akan agamanya.

Kajian membuktikan hal ini benar-benar ada, namun tidak terlalu banyak didedahkan kerana dipercaya dapat menyebabkan perselisihan paham.

Formicophilia

Formicophilia adalah  Kepuasan seksual yang diperolehi apabila seseorang dikerumuni atau digigit serangga.Ada orang yang menggunakan  serangga untuk merangsang hasrat seksualnya dengan meletak kan serangga tersebut pada kemaluan mereka. Ketika disengat atau digigit, mereka  merasa geli dan puas.


Apotemnophilia

satu lagi  cara memuaskan hasrat seksual manusia disebut dengan Apotemnophilia. mereka dalam golongan ini akan berfantasi sedang dikelar atau ada yang mengelar sendiri dirinya untuk mendapatkan kepuasan seksual.

mereka dalam golongan ini kebiasaan nya akan mencari doktor bedah untuk melakukan nya pada bahagian tubuhnya. Bahkan ada pula yang sengaja nekad melukai bahagian tubuh supaya berasa puas.

Teratophilia 

Teratophilia adalah mereka yang mendapatkan kepuasan seksual dengan membayangkan watak-watak  ganjil seperti raksasa atau watak didalam cerita dongeng. Kebanyakan watak  yang mereka kagumi adalah yang menyeramkan, dan membuat orang lain berasa ngeri.

Ketika membayangkan berhubungan intim mereka akan merasa puas dan mencapai orgasme atau ejakulasi.

Dacryphilia

Dacryphilia adalah kepuasan seksual yang diperoleh seseorang apabila membuat orang menangis atau menyaksikan orang menangis.

Biasanya sebelum berhubungan intim, ia akan membuat pasangannya menangis, mungkin dengan memukul atau melakukan sesuatu yang membuat pasangan merasa sedih sehingga menitiskan air mata.

Ursusagalmatophilia

Ursusagalmatophilia adalah kepuasan seksual yang boleh diperolehi ketika melihat atau berfantasi dengan patung.

Ada dua jenis Ursusagalmatophilia yang pernah dialami manusia.

~Yang pertama disebut Plushophilia, iaitu orang yang gemar mencari kepuasan seksual dengan mengenakan kostum haiwan.

~Yang kedua adalah Agalmatophilia, di mana seseorang akan merasa dipuaskan hasrat seksualnya bila melakukan hubungan intim dengan patung atau alat permaianan.

Vorarephilia

Vorarephilia atau disebut juga cannibalism fetish, adalah ketika seseorang meraih kepuasan seksualnya dengan berfantasi memakan atau dimakan seseorang. Fantasi ini biasanya dilengkapi dengan menonton filem atau gambar kanibalisme.

Hingga hari ini belum pernah ada laporan yang menyatakan bahawa ada seseorang yang melakukan kanibalisme sendiri untuk memenuhi hasrat seksualnya.

sekian..

sumber:vemail

Comments

  1. hahahaha.. ni kategori seks ganas ke hapa??

    ReplyDelete
  2. yang normal je sudah..pelik pelik ajelah dorang ni

    ReplyDelete
  3. singgah sambil senyum disini...cantik template baru..:)

    ReplyDelete
  4. aik tengah bencana patut fikir nak selamatkan diri , yang nih dia pikir lain pulak yer...muahaha

    ReplyDelete
  5. Dalam byk2 cara tuw yh paling ngeri cara yg last sekali tue.. ish dh sampai nk jadi zombie pulak..hehehe

    ReplyDelete
  6. seram tgk gmabar yg last tuh.haish..macam2 kan..huhu

    ReplyDelete
  7. Aneh benar bila kakak baca macam tak ada cara yg lebih baik kenapalah pilih yg tak senonoh..

    ReplyDelete
  8. geli betul..tak senonoh la diorang ni..

    ReplyDelete
  9. Mendapat kepuasan dgn memasukkan serangga dalam kemaluan? Gila ke hapa...buat serangga tu menjadikan kemaluan mereka sebagai koloninya, membiak di situ, apa nak buat???

    ReplyDelete
  10. huh.. sampai makan orang pun ada ke

    ReplyDelete
  11. Mcm2.. Tp yg kena gigit serangga pun ada? Nak letak lebah kot? Biar membesar. Hahaha

    ReplyDelete
  12. Memang aneh..tapi ini semua kebesaran Ilahi...pasti ada hikmahnya.

    ReplyDelete
  13. pelik giler.. ntahapa2 laa diorg ni kn, huh...

    ReplyDelete
  14. yg last tu scary..haiahhh peliknya..

    ReplyDelete
  15. Hiorophilia biasa nya berawal dari fetish benda suci, itu kata yg pernah saya dengar

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …