Skip to main content

20 TAHUN MINUM AIR KENCING SENDIRI



Seorang wanita  yang berusia 63 tahun rela meminum air  kencing nya sendiri setiap pagi. Sylvia Chandler sudah melakukan terapi ini selama 20 tahun.

Sylvia minum air kencingnya sendiri untuk menjaga kecantikan dan kesihatannya. Sylvia minum segelas air kencing setiap pagi dan minum lagi dua gelas antara petang dan malam. Air kencing terbukti membuatnya lebih bertenaga, mencantik kan bentuk badan dan membuat kulit wajahnya lebih lembut.

tengok dia tak cantik pun..serabut ada la..


Pada awalnya dia sendiri tidak pasti untuk melakukan nya. Dia selalu mencampurkan  air kencing  dengan jus sebelum meminumnya. Lama kelamaan dia menjadi biasa dengannya  dan mula minum air kencing tanpa mencampurkan apa-apa. Menurut Sylvia rasa air kencing  tersebut lebih manis dari air biasa. Dia juga menjelaskan bahawa air kencing  membuatnya lebih sihat. Sylvia tidak pernah menghadapi masalah kesihatan dengan tabiat uniknya ini. Menurutnya air kencing  juga mempunyai khasiat untuk menyembuhkan luka, namun dia belum pernah mencubanya.



Sylvia menjadi penasihat terapi air kencing  untuk menjaga kesihatan dan kecantikan. Beberapa ahli terapi menyatakan bahawa terapi minum air kencing  belum boleh dibuktikan secara medik mampu menyihatkan tubuh badan.

Air kencing adalah hasil pembuangan tubuh manusia yang berasal dari ginjal. Ginjal memiliki fungsi yang sangat baik untuk menyaring zat-zat yang diperlukan tubuh. Jadi jelas apa yang telah dikeluarkan dari ginjal adalah benda2 yang tidak diperlukan. jadi apa betul meminum air kencing yang disingkirkan oleh ginjal itu adalah sesuatu yang baik??ada yang berani nak cuba??dah cuba buat entry ye..

ahahah

sekian..

Comments

  1. Memang takkkklah aku nak cuba. Geli bebenar.. weekkkk :P

    ReplyDelete
  2. sengal betul pompuan nih! +, xde la cun mane pun.. musti kat sekolah dulu dia xlulus subjek sains. hu3..

    ReplyDelete
  3. tak sanggup kak.. bagi rm10k pun tak nak..

    ReplyDelete
  4. Terapi minum air kencing ini kalau tak silap berasal dari India. Malah bekas Perdana Menteri India tahun 1990an dulu, Morarjibhai Desai selalu mengamalkan terapi yang menjijikkan ini. Desai meninggal pada usia hampir 100 tahun, kata orang rahsia dia panjang umur kerana amalan meminum air kencing itulah...

    Sebagai orang Islam kita tak dibenarkan mengamalkan terapi itu walaupun ada manfaatnya kpd kesihatan, kerana sesuatu yg kotor hukumnya tetap kotor....

    ReplyDelete
  5. itu namanya BODOH tak boleh diajar, PANDAI tak boleh diikut.

    dah namanya k***r...mana tahu najis.

    ReplyDelete
  6. air kencing tu dah la toksin..g minum ag...minum toksin balik???? dah buat amik minum???

    ReplyDelete
  7. Geli giler nak habbiskan baca.. mmg ada lembap sket ini orang. Huhu.....

    ReplyDelete
  8. euwwwww..geli mendengarnya apatah lagi minum..dah tentulah air kencing tu bahan buangan kotor..lagi nak minum air kotor..adesh..rosak pemikiran dia ni.

    ReplyDelete
  9. Haizz , selera dia minum air kencing ? *pitam*

    ReplyDelete
  10. erk.. yarkkkkk!!! very pengotor betul.. nama pun sisa buangankan.. isk.. isk.. isk..

    ReplyDelete
  11. memang tak la nak cuba. pikir sejuta kali pon tak nak hahaha

    ReplyDelete
  12. astagfirullah.. kan najis..xleh fikir ke ape dia tu.

    ReplyDelete
  13. mak aihhh...tak dapat saya bayangkan macam mana perasan kalau kena buat macam nie..isk..isk..isk..

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  14. selekeh betul.. geli betul.. dh xde bnda lain ke nak minum..

    ReplyDelete
  15. pelik betul bila orang xada agama.

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …