Skip to main content

WANITA INI MENGALAMI KETAGIHAN MENCABUT BULU YANG KRONIK

Assalamualaikum..



Mencabut bulu ,jika dilakukan terlalu kerap akan menyebabkan ianya menjadi satu ketagihan pada sesetengah orang.itu lah yang berlaku kepada Charlotte Starling yang mengidap dermatillomania iaitu ketagihan mencabut bulu.

Charlotte Mencabut apa sahaja bulu dibadan nya akibat ketagihan yang melampau hingga kan seluruh tubuhnya mengalami luka-luka.tidak kira dibahagian kaki,perut,tangan atau dimana2 saja bahagian tubuh termasuk kening.


Pada awalnya dia hanya merias keningnya untuk kelihatan cantik namun lama kelamaan dia merasakan perlu mencabut bulu diseluruh tubuhnya untuk kelihatan sempurna.

 Dalam usaha menangani masalah ketagihan tersebut tunang Charlotte,Martin Thompson menyembunyikan semua alatan mencabut bulu yang kerap digunakan oleh Charlotte namun akibat tidak dapat mengawal diri dia mula menggunakan pisau,jarum dan dia snggup menyimpan kuku supaya tajam dan boleh digunakan untuk mencabut bulu.

Menurut Charlotte walaupun bulu tersebut baru tumbuh dan kecil dia akan berusaha mencabut bulu itu walaupun kulitnya mula berdarah dan dia cuma akan berasa lega bila bulu tersebut berjaya dicabut.

Paling mengejutkan dia juga akan memcabut bulu walaupun berada di tempat awam disebabkan tidak dapat mengawal diri.bahagian payudara adalah bahagian yang paling mengalami luka paling teruk.kerap kali pakaian dalam nya dipenuhi tompok2 darah yang banyak dan dia akan segera mencuci pakaian dalam sebelum tunangnya pulang kerumah.


sekian..

Comments

  1. hmmm...apo dio takdo kojo lain ko...haha

    ReplyDelete
  2. dah kurang kerja sangat tu pasai tu dia buat lagu ni..haha

    ReplyDelete
  3. Ia adalah sebahagian dari ciri2 sakit jiwa yg kronik. Setiap apa yg Allah jadikan termasuk bulu ada hikmahnya...

    ReplyDelete
  4. uikk...ada jugak penyakit lagu ni...??

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Diana

    macam2 manusia ni

    ReplyDelete
  6. aduhhhh kesiannya.nasib x cabut rambut sampai botak.

    ReplyDelete
  7. erk... pelik betul! baik cabut rumput... muahaha :p

    ReplyDelete
  8. mengerikan betul la ppuan ni.. silap2 sapa dok sebelah pun boleh jadi mngsa..hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …