Monday, 30 September 2013

WANITA INI MENGALAMI KETAGIHAN MENCABUT BULU YANG KRONIK

Assalamualaikum..



Mencabut bulu ,jika dilakukan terlalu kerap akan menyebabkan ianya menjadi satu ketagihan pada sesetengah orang.itu lah yang berlaku kepada Charlotte Starling yang mengidap dermatillomania iaitu ketagihan mencabut bulu.

Charlotte Mencabut apa sahaja bulu dibadan nya akibat ketagihan yang melampau hingga kan seluruh tubuhnya mengalami luka-luka.tidak kira dibahagian kaki,perut,tangan atau dimana2 saja bahagian tubuh termasuk kening.


Pada awalnya dia hanya merias keningnya untuk kelihatan cantik namun lama kelamaan dia merasakan perlu mencabut bulu diseluruh tubuhnya untuk kelihatan sempurna.

 Dalam usaha menangani masalah ketagihan tersebut tunang Charlotte,Martin Thompson menyembunyikan semua alatan mencabut bulu yang kerap digunakan oleh Charlotte namun akibat tidak dapat mengawal diri dia mula menggunakan pisau,jarum dan dia snggup menyimpan kuku supaya tajam dan boleh digunakan untuk mencabut bulu.

Menurut Charlotte walaupun bulu tersebut baru tumbuh dan kecil dia akan berusaha mencabut bulu itu walaupun kulitnya mula berdarah dan dia cuma akan berasa lega bila bulu tersebut berjaya dicabut.

Paling mengejutkan dia juga akan memcabut bulu walaupun berada di tempat awam disebabkan tidak dapat mengawal diri.bahagian payudara adalah bahagian yang paling mengalami luka paling teruk.kerap kali pakaian dalam nya dipenuhi tompok2 darah yang banyak dan dia akan segera mencuci pakaian dalam sebelum tunangnya pulang kerumah.


sekian..

10 comments:

  1. hmmm...apo dio takdo kojo lain ko...haha

    ReplyDelete
  2. dah kurang kerja sangat tu pasai tu dia buat lagu ni..haha

    ReplyDelete
  3. Ia adalah sebahagian dari ciri2 sakit jiwa yg kronik. Setiap apa yg Allah jadikan termasuk bulu ada hikmahnya...

    ReplyDelete
  4. uikk...ada jugak penyakit lagu ni...??

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Diana

    macam2 manusia ni

    ReplyDelete
  6. aduhhhh kesiannya.nasib x cabut rambut sampai botak.

    ReplyDelete
  7. erk... pelik betul! baik cabut rumput... muahaha :p

    ReplyDelete
  8. mengerikan betul la ppuan ni.. silap2 sapa dok sebelah pun boleh jadi mngsa..hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();