Thursday, 26 September 2013

PAKCIK GUARD YANG BINI MAT YO TENDANG TU...

Assalamualaikum....

pakcik guard ni ajak nyanyi pulak..
layan je la..hahahah


sekian..

13 comments:

  1. Pakcik guard tu kata dia yg betoi, bini Matyo pula kata dia yg betoi. Entah sapa yg sebenarnya betoi, mungkin2 kedua2nya betoi atau kedua2nya tak betoi??

    ReplyDelete
  2. Boleh pulak dye owg buat macam nie. Alahai.

    ReplyDelete
  3. kesian pakcik ni kan..
    sabar lah hati duhai pakcik..
    tetiba emo

    ReplyDelete
  4. Kah3.. Macam2 la. Yang siap tuka muka tu lagi tak tahan.

    ReplyDelete
  5. org kaya selalu betul di pengakhiran cerita..haha

    ReplyDelete
  6. ade je la yang rajin menambah ni ye.

    ReplyDelete
  7. aduhai.. pemes terus pkcik ni kan.. apa2 pun, jgn la pndang hina dengan pekerjaan pkcik ni..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();