Friday, 27 September 2013

MIKHAIL:LAGU PALING SUKA

Assalamualsikum....


Mikhail memang suka tengok video..
lagu yang paling dia suka ialah lagu Gwiyomi.


Dengar hari2 pun tak pernah jemu
walaupun lagu tu dah basi...
kalau korang tak tahu lirik ,
korang boleh hentam je lirik tu..
Asalkan masih berirama gwiyomi..
Mikhail tak kisah...
Dan pastikan sambil nyanyi kena buat gwiyomi jugak..
Hehehe..

Ada orang cakap kat aku..

"Baik ajar anak berzikir.."

Hamboih..aku ni bukan ustazah..
Ustazah pun tak de berzikir 24 jam..
Ada masa2 nya lah berzikir tu..
Kan??



Maisara ada buat video gwiyomi jugak
Khas untuk adik dia ni..
Tapi aku tak muat naik kat mana2 pun
video tu sebab hujung2 lagu tu
ada suara aku yang jerit gini..

"hadoi!! sakit kepala lutut aku..."

Sebab masa tengah rakam tu
Mikhail dok sebelah aku menari2 dengan remote tv
dok kat tangan..
Sekali diketuk nya remote tv
tu kat lutut aku..
Tak tahu pulak aku gwiyomi mana
la yang ada aksi ketuk lutut nih..

Malam tadi Mikhail ada tengok satu video nih..
Kusyuk kemain..
Jom tengok video apa dia layan.. 


Tak nampak?



Dekat sikit..



Wah...kemain dia..
Mujse dosti karoge...
Hehehhe...

Sekian..

15 comments:

  1. HAHAHA. terlebih eksaited sampai ketuk pale lutut.

    ReplyDelete
  2. wakakakaka ovey taw mikael.siap hindustan lagik.hehehe.

    ReplyDelete
  3. Arif pun suka tgk hindustan :)

    ReplyDelete
  4. sekali sekala gwiyomi tak salah... deno pun kalau duk buat CAPD pasang lagu gwiyomi... hihi

    ReplyDelete
  5. hehe, cumel la dua beradik ni..nurun sape ek..
    sekali sekala nk hiburan jugak kan D..
    bukan nya hiburan melampo pun kan :)

    ReplyDelete
  6. sekali sekala ber gwiyomi apa salahnye.

    ReplyDelete
  7. Haha oo nape kak?xpe la sekali skala kitorg nak dgr sore merdu akak hahah.ke akk sengau ni kahkahkah

    Ai mikhael dh brtukar arah ke hindustan plak?hahaha

    ReplyDelete
  8. Hahaha, terus spoil video gara2 lutut

    ReplyDelete
  9. Huhuhu Mikhail layan lagu medley mujhse doati karoge...sy suke lagu tuh

    ReplyDelete
  10. Ingat syafiq je asik gwiyomi. Hehehe

    Amboi ketuk kepala lutut ke? Syok sgt dia nak join akak dia kot? Comel je

    Uik dah layan hindustan? Hihihi

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();