Tuesday, 3 September 2013

MALU BELUM ADA TEMAN WANITA?JOM CUBA CARA INI

Assalamualaikum...



Selalu tengok kat laman2 sosial ni bila lelaki tu ada kekasih mesti lah ada gambar dia dengan kekasih dia..kan??gambar suap makan..gambar pegang tangan ataupun gambar cubit2..heheh..
tapi yang belum ada teman wanita ni mampu jeling je la..asyik2 orang tanya bila nak cari teman wanita??ada jugak yang sukarela nak tolong kenen2 kan dengan makcik dia la,adik dia la,kakak dia la..kan??macam la tak boleh cari sendiri..terpikir jugak "teruk sangat ke saya ni?"



Tapi jangan risau la adik2 kalau belum ada gadis yang sudi bertahta dihati.setakat nak upload gambar bersuap2 gitu mudah je..guna trick ni..mesti ramai yang cemburu nanti.

cukup dengan bermodalkan foundation, pewarna kuku dan pengikat rambut
Caranya.. pakai foundation di salah satu tangan. Cara ini dilakukan supaya kulit tangan lebih putih dan nampak lebih halus seperti tangan wanita. kemudian gunakan pewarna kuku supaya lebih cantik. Jangan lupa pakai pengikat rambut  di pergelangan tangan supaya nampak lebih keperempuanan.

Pergi makan kat restoran2 yangmenyediakan menu-menu seperti kentang goreng. Dengan satu tangan memegang kamera, tangan yang satu lagi (tangan 'perempuan') menyuapkan makanan ke mulut. Kemudian ambil pose yang cute, seolah-olah sedang disuap oleh teman wanita. 
kemudian apa lagi.muat naik la gambar korang dengan kekasih misteri korang tu..mesti ada yang cemburu bila tengok muka tak ensem korang di picit2 oleh tangan wanita yang mulus dan lembut tu..muahhah






Alahai..kesian pulak tengok..heheeh..cara ni boleh jugak digunakan untuk buat kekasih cemburu atau cara mudah nak mintak putus dari teman wanita..

ekekek..

sekian..

14 comments:

  1. hadoii..camni pun ada ye..memang kesian tgk.macam desperate sangat pulak dah ni..cepat2 cari pasangan jangan jadi camni.

    ReplyDelete
  2. hahaha...yang nie lawak kak...macam nie orang punya pun ade ke??hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. comel hahahah ... gigih sungguh nak buh pewarna kuku tu segala ..

    ReplyDelete
  4. Haha..
    Katakan tdak..
    Xdopler shark nk wat cmni..
    Jtuh saham

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Diana

    kalau saya buat takut di kejar si isteri...he he

    ReplyDelete
  6. Cam tu pon ada? Lawak betoi....

    ReplyDelete
  7. hahaha... macam ni pun ada cara dia ya....

    ReplyDelete
  8. Laaa ada gak org buat gini rupanya. Hadoiii

    ReplyDelete
  9. muahaha...boleh pulak buat trick macam tuh yer , dah gersang sangat nampaknya tuh..!!

    ReplyDelete
  10. ahahah... ada pulak yg punya idea yg sangat 'bijak' begini.

    ReplyDelete
  11. Aduhai, kelakar betul! Kalau perempuan nak ada kekasih misteri, camna nak buat? Kasi tumbuh bulu kat tangan ke? :D

    ReplyDelete
  12. haha...ada jugak orang yang macam ni ye kak...ish3...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();