Skip to main content

MALU BELUM ADA TEMAN WANITA?JOM CUBA CARA INI

Assalamualaikum...



Selalu tengok kat laman2 sosial ni bila lelaki tu ada kekasih mesti lah ada gambar dia dengan kekasih dia..kan??gambar suap makan..gambar pegang tangan ataupun gambar cubit2..heheh..
tapi yang belum ada teman wanita ni mampu jeling je la..asyik2 orang tanya bila nak cari teman wanita??ada jugak yang sukarela nak tolong kenen2 kan dengan makcik dia la,adik dia la,kakak dia la..kan??macam la tak boleh cari sendiri..terpikir jugak "teruk sangat ke saya ni?"



Tapi jangan risau la adik2 kalau belum ada gadis yang sudi bertahta dihati.setakat nak upload gambar bersuap2 gitu mudah je..guna trick ni..mesti ramai yang cemburu nanti.

cukup dengan bermodalkan foundation, pewarna kuku dan pengikat rambut
Caranya.. pakai foundation di salah satu tangan. Cara ini dilakukan supaya kulit tangan lebih putih dan nampak lebih halus seperti tangan wanita. kemudian gunakan pewarna kuku supaya lebih cantik. Jangan lupa pakai pengikat rambut  di pergelangan tangan supaya nampak lebih keperempuanan.

Pergi makan kat restoran2 yangmenyediakan menu-menu seperti kentang goreng. Dengan satu tangan memegang kamera, tangan yang satu lagi (tangan 'perempuan') menyuapkan makanan ke mulut. Kemudian ambil pose yang cute, seolah-olah sedang disuap oleh teman wanita. 
kemudian apa lagi.muat naik la gambar korang dengan kekasih misteri korang tu..mesti ada yang cemburu bila tengok muka tak ensem korang di picit2 oleh tangan wanita yang mulus dan lembut tu..muahhah






Alahai..kesian pulak tengok..heheeh..cara ni boleh jugak digunakan untuk buat kekasih cemburu atau cara mudah nak mintak putus dari teman wanita..

ekekek..

sekian..

Comments

  1. hadoii..camni pun ada ye..memang kesian tgk.macam desperate sangat pulak dah ni..cepat2 cari pasangan jangan jadi camni.

    ReplyDelete
  2. hahaha...yang nie lawak kak...macam nie orang punya pun ade ke??hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. comel hahahah ... gigih sungguh nak buh pewarna kuku tu segala ..

    ReplyDelete
  4. Haha..
    Katakan tdak..
    Xdopler shark nk wat cmni..
    Jtuh saham

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Diana

    kalau saya buat takut di kejar si isteri...he he

    ReplyDelete
  6. Cam tu pon ada? Lawak betoi....

    ReplyDelete
  7. hahaha... macam ni pun ada cara dia ya....

    ReplyDelete
  8. Laaa ada gak org buat gini rupanya. Hadoiii

    ReplyDelete
  9. muahaha...boleh pulak buat trick macam tuh yer , dah gersang sangat nampaknya tuh..!!

    ReplyDelete
  10. ahahah... ada pulak yg punya idea yg sangat 'bijak' begini.

    ReplyDelete
  11. Aduhai, kelakar betul! Kalau perempuan nak ada kekasih misteri, camna nak buat? Kasi tumbuh bulu kat tangan ke? :D

    ReplyDelete
  12. haha...ada jugak orang yang macam ni ye kak...ish3...

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …