Tuesday, 10 September 2013

MANDI MILO

Malam tadi budak ni cuba nak ambil air
Milo kat atas meja...
Sudahnya milo tu tumpah atas dia..
Mujur la air milo tu dah sejuk..
Aih..sabar jela...
Dah la ibu ni malas nak mop2 lantai..
Kalau dah besar memang ibu cubit tangan tu..

24 comments:

  1. alahai diana, mmg kesian sgt tengok muka mikhail..mesti terkejut dia.

    ReplyDelete
  2. part nak mengemas tu yg mencabar jiwa kan...hahahahaha...macam semalam, anak saya tumpahkan air Revive! dengan lekitnya...hadoiiii

    ReplyDelete
  3. sejak tak kerja ni...hari2 ada air tumpah. pelik betul.

    ReplyDelete
  4. alo sebek..sian nya dier..cayang meh kat aunty meh..

    ReplyDelete
  5. aloor ciannn
    mama nie garang sangatt ekke ;)

    ReplyDelete
  6. time ni air mata da menitik ke blom? cian nyer diaaaaaa

    ReplyDelete
  7. Nakai ibu dia amik gmbr dia tgh sedih tu. Hehehe..

    ReplyDelete
  8. tu mencebek tu kena mrh ler tew?haha sy pn geram kak klu dorg tumpahkn makan minum ats lantai..tertumpah oke lg..zafirah ni pesen suka membuang benda ats lantai bila memberontak termsk la makanan..eii geram sgt! kdg2 mmg kena cubit je tgn montel dia tu..hohoho

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum Diana

    dalam hati dia misti tergelak besar
    sebab tengah marah pun boleh ambil gambar

    ReplyDelete
  10. hihi..
    cedih sgt tu..
    tp naseb baek ler milo tu sjuk,
    kne letak tmpat tinggi ler pasni.

    ReplyDelete
  11. Kesiannya. Nasib baik tak kempunan.

    ReplyDelete
  12. nasib baik dia tak cedera kena cawan pecah tu..

    ReplyDelete
  13. alololo siannya~ hehehe.pandai sgt tu nk capai milo.eeh.kakak dye x marah ke adik dye pecah kan gelas.

    ReplyDelete
  14. Olololo...cian dak kenit tu. Jgn mrh2 die...cian dieeeeeeeeeeee~ Ololololo~ Comel je....

    ReplyDelete
  15. sedih tgk muka mikail kena marah ngan ibu..hrp2 pasni dia xbuat lagi kan.

    ReplyDelete
  16. kena jauhkan dari ank akk kalau buat air panas.. bhya ni..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();