Tuesday, 24 September 2013

MAISARA:SAYANG ADIK KE MAISARA?

Assalamualaikum...


Dalam seminggu ni kan Maisara selalu tanya 
Aku dan ayah dia dengan soalan nih...

"antara adik dengan maisara siapa
Yang paling ibu sayang...?"

Nak jawab soalan dia ni bukan boleh main jawab je..
Silap jawab boleh terjejas mood sampai
Ke malam...hehehh

Masa mula2 dia tanya ayah dia dulu
Ayah dia jawab ikut sedap mulut je..

Maisara: Ayah..siapa paling ayah sayang..adik ke Maisara?

Ayah: dua2 ayah sayang..dua2 anak ayah kan?

Maisara: pilih satu je..! (muka serius)

Ayah : Mesti lah Maisara...hahahha

Maisara: (senyum bangga)

Sekarang ni kalau dia tanya soalan tu
Kami tau dah nak jawab apa..

"Mesti lah Maisara..maisara kan comel.."
"Mesti lah Maisara..maisara kan anak pertama.."
"mesti lah Maisara...Maisara kan anak perempuan.."

Sementara nak besaq kan??
Dah besaq nanti
Mesti dia termalu sendiri bila baca post nih..

mujur la adik tak paham apa lagi..
Kalau tak memang kena dah kakak tu..
Adik dah la garang..
Hehehehh

Sekian..

11 comments:

  1. ish..nak kena ada anak pompuan gak nih

    ReplyDelete
  2. hahahaha budak budak kan kak.soalan ni wajib

    ReplyDelete
  3. ahhaha kan .. semua maisara .. kalau idokk dia sentap susah ko D kekeke

    ReplyDelete
  4. amboiii maisara.jeles dengan adik la tu kan..

    ReplyDelete
  5. maisarah nih muka manehhh..:))

    ReplyDelete
  6. HAHAHAHA..anak dara ni besau besok takde le nk tny soalan ni lg kak. dia tny pakwe plk. :D

    ReplyDelete
  7. tup tup dah besar maisara ni. dah lama x dtg sini

    ReplyDelete
  8. budak2 sekarang pndai bg soalan tuk ibu ayh dia confius nak menjawab..hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();