Wednesday, 18 September 2013

MAISARA PULAK...

Assalamualaikum...

Tak sihat pulak Maisara hari ni..
Minggu ni nak fokus pada blog pun tak boleh..
Aku cuma sempat singgah blog orang
Waktu malam je...
Tu pun tak semua blog aku pi..

Biasanya kalau aku pi semua blog pun bukan semua
Blog tu singgah balik pun..hahahhh...
Tau..kita semua Tak sempat la..kan ..
Aku pun macam tu jugak..

Banyak citer best nak kongsi..
Citer orang la..bukan citer aku...
Tapi tak sempat nak buat..

Kiranya minggu ni memang minggu tak sempat la...
Hehe...patutnya tajuk post ji " tak sempat"
Hehe...

Sekian...

11 comments:

  1. hehe biasalah kalau anak demam sume jd 'tak sempat' jgn kata ibu berkerjaya, yg fulltime hwf pun byk tak sempat nak buat hehe

    ReplyDelete
  2. sekian harap almaklom,hahaks :)

    ReplyDelete
  3. As-salam diana..

    sian maisara.. semoga cepat sembuh hendaknya..

    ReplyDelete
  4. tak sempat dgn anak2..memanglah. sesambil nak lelapkan mata anak2..mai sini mana yg sempat blogging.

    ReplyDelete
  5. Anak didahulukan...moga cpt sembuh maisara..:)

    ReplyDelete
  6. tak ape kak. buat mana patut dulu :) semoga maisara cepat sembuh^^

    ReplyDelete
  7. semoga Maisara cepat sembuh , Mifz pun masih tak sihat sepenuhnya tuh...huhu

    ReplyDelete
  8. sama la kak.. kadang sy smpat post entry je.. nak bW balik mcm xdan je..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();