Sunday, 15 September 2013

MAHUKAH ANDA MENGAHWINI LELAKI INI?



Sudah sekian lama,cinta seperti tidak kunjung tiba menghampiri lelaki yang berusia 58 tahun ini.Malah melaui laman mencari jodoh di internet juga sudah dicuba namun tetap tidak berhasil.  sehingga dia mengambil keputusan nekad mengelilingi Amerika untuk mencari calon isteri nya.

Robert Daling melakukan perjalanan dari New Jersey ke Manhattan, Amerika Serikat (AS), untuk mencari calon isteri. Lebih lucu bila dia membawa papan tanda yang tertera pengumumuan seolah2 dia mempromosikan dirinya


“mencari seorang wanita kaya yang mahu menjadi isteri” selain tulisan besar di dadanya itu, dia juga menambahkan alamat email dan juga nombor telefon miliknya. Ini dilakukan setelah menyedari kalau hidup sendirian tanpa pasangan itu tidak menyeronokkan,


Sebenarnya pencarian ini telah lakukan sejak 2001 yang lalu. dia ke Manhattan dua kali dalam seminggu untuk mempromosikan dirinya sebagai pencari cinta. Tapi sehingga tahun 2013 dia belum menemui wanita yang mahu menjadikan nya sebagai suami. Robert menyatakan beberapa syarat,iatu wanita yang ingin menjadi isterinya mesti kaya dan mempunyai minima USD750 .selain kaya dia juga mahukan wanita yang baik dan pintar

KIni dia semakin rajin mempromosikan dirinya akibat dari kehilangan kerja.setelah hampir sembilan bulan menganggur dia semakin dihimpit masalah kewangan malah untuk menampung keperluan nya sendiri juga tidak mencukupi.

Agak-agak ada tak wanita bodoh yang nak kan lelaki macam ni??

6 comments:

  1. omg...ada jugak kan..donia2..ahahah..so funny..tp reality

    ReplyDelete
  2. siap letak syarat nak yg kaya.. tak tau la kot2 ada perempuan kaya bersimpati dengan dia.. rezeki namanya tu. hahahaha

    ReplyDelete
  3. Tak naklah saya. Dahlah tua. Memilih pulak tu.

    ReplyDelete
  4. isk3.. gi la cari kerja.. kudrat ada lagi.. duk promote mcm tu, memang xdpt r..

    ReplyDelete
  5. erm.. cari calon isteri tu ok la.. tp yng x baiknya tu, memilih pula nak yang kaya & blh tnggung dia..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();