Skip to main content

MAHUKAH ANDA MENGAHWINI LELAKI INI?



Sudah sekian lama,cinta seperti tidak kunjung tiba menghampiri lelaki yang berusia 58 tahun ini.Malah melaui laman mencari jodoh di internet juga sudah dicuba namun tetap tidak berhasil.  sehingga dia mengambil keputusan nekad mengelilingi Amerika untuk mencari calon isteri nya.

Robert Daling melakukan perjalanan dari New Jersey ke Manhattan, Amerika Serikat (AS), untuk mencari calon isteri. Lebih lucu bila dia membawa papan tanda yang tertera pengumumuan seolah2 dia mempromosikan dirinya


“mencari seorang wanita kaya yang mahu menjadi isteri” selain tulisan besar di dadanya itu, dia juga menambahkan alamat email dan juga nombor telefon miliknya. Ini dilakukan setelah menyedari kalau hidup sendirian tanpa pasangan itu tidak menyeronokkan,


Sebenarnya pencarian ini telah lakukan sejak 2001 yang lalu. dia ke Manhattan dua kali dalam seminggu untuk mempromosikan dirinya sebagai pencari cinta. Tapi sehingga tahun 2013 dia belum menemui wanita yang mahu menjadikan nya sebagai suami. Robert menyatakan beberapa syarat,iatu wanita yang ingin menjadi isterinya mesti kaya dan mempunyai minima USD750 .selain kaya dia juga mahukan wanita yang baik dan pintar

KIni dia semakin rajin mempromosikan dirinya akibat dari kehilangan kerja.setelah hampir sembilan bulan menganggur dia semakin dihimpit masalah kewangan malah untuk menampung keperluan nya sendiri juga tidak mencukupi.

Agak-agak ada tak wanita bodoh yang nak kan lelaki macam ni??

Comments

  1. omg...ada jugak kan..donia2..ahahah..so funny..tp reality

    ReplyDelete
  2. siap letak syarat nak yg kaya.. tak tau la kot2 ada perempuan kaya bersimpati dengan dia.. rezeki namanya tu. hahahaha

    ReplyDelete
  3. Tak naklah saya. Dahlah tua. Memilih pulak tu.

    ReplyDelete
  4. isk3.. gi la cari kerja.. kudrat ada lagi.. duk promote mcm tu, memang xdpt r..

    ReplyDelete
  5. erm.. cari calon isteri tu ok la.. tp yng x baiknya tu, memilih pula nak yang kaya & blh tnggung dia..

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …