Wednesday, 11 September 2013

IQRAM DINZLY BERIMEJ BARU

Assalamualaikum.,..

Sejak hari raya puasa lepas 
aku ada perasan yang Pelakon Iqram Dinzly ni
dah berubah imej nya..
Setiap kali dia post gambar kat InstAa
mesti gambar dia pakai serban..
Imej baru ke tu??


Ada sesetengah peminat dia yang puji penampilan baru dia ni..
Biasanya kalau pakai serban,
dipadankan dengan jubah atau pakaian yang labuh..kan??
tapi satu kelaianan la bila pakai serban 
dalam gaya yang macam ni..




bagi aku nampak macam pelik sikit..
macam tak sesuai..
(pendapat aku je la.sukahati aku la.hahaha.)
Agak2 kalau berlakon dia pakai tak serban di tu..
heeeheh..


sekian...

18 comments:

  1. rambut gugur ke? atau kelemumur? hahahaha

    ReplyDelete
  2. Ingt da brubah. Sbb dia ade ckp dia nk mmpbaiki diri..aish

    ReplyDelete
  3. ni mcm style negara mana ye. turki ke rusia ke france kot. atau pon rambut dia tersalah potong. hahaha.

    ReplyDelete
  4. adeh...
    tudung lelaki kah ini..
    nmpk cm stylo,
    tp rasanyer shark xkn pkai kot.

    ReplyDelete
  5. Jemput datang laman web baru aku hehe :)

    http://syokbah.com/ruangan-rss-feed/

    ReplyDelete
  6. Nk promote filem / drama br kot...bese la retissss

    ReplyDelete
  7. ini style serban kata pergi kubo kata mai mai lekaih..erkk

    ReplyDelete
  8. gambar 1st je xpelik sbb dia pakai dgn bj melayu kot.. gambar len mmg pelik sgt! hu3..

    ReplyDelete
  9. gaya tersendiri kot.think positive :)

    ReplyDelete
  10. erm.. no komen.. sebab artis selalu mmng pelik2.. hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();