Tuesday, 10 September 2013

IBU INI BERKAHWIN DENGAN ANAK NYA ATAS DASAR CINTA



Betty Mbereko mengahwini anaknya sendiri dengan alasan rasa cinta satu sama lain. Kini keduanya ingin merasmikan cinta mereka hingga ke gerbang perkahwinan.

Wanita berusia 40 tahun ini juga sedang hamil  hasil perhubungan dengan anak kandungnya. Betty telah menjadi janda selama 12 tahun dan tinggal dengan anak lelakinya Farai Mbereko, yang kini berusia 23 tahun. Dia sangat bangga kerana dengan keringatnya sendiri dia membesarkan Farai hingga besar dan berjaya.

Setelah kematian suaminya, wanita ini semakin merasa memiliki hak penuh atas anak lelakinya itu. Dia juga berkata berhak berkahwin dengan Farai kerana dia merasa dia lah  orang paling berjasa dan tidak ada wanita lain yang lebih berhak.

Tindakan si ibu itu disokong oleh anaknya.Malah dia mengakui sudah bersedia berkahwin dengan ibunya. Farai juga akan membayar mahar perkahwinan ayahnya yang belum dibayar kepada neneknya.

Banyak pihak yang tidak setuju kerana dianggap melanggar norma dan agama. Ketika ketua penduduk memberi pilihan untuk memutuskan pernikahan atau keluar dari kampung mereka, pasangan ibu dan anak ini memilih untuk meninggalkan kampung dan meneruskan perkahwinan mereka.

##manusia jenis apa ni??pelik nya..

19 comments:

  1. aduhai.. rosak keturunan kalau macam ni. Pening.. manusia semakin pelik2

    ReplyDelete
  2. subhanallahhh
    dunia akhir zaman .. x mustahil akan kuar perkara2 pelik macam nie
    minta selisih

    ReplyDelete
  3. manusia yang bukan jenis manusia nih

    ReplyDelete
  4. pelik dan menjijikkan betul mereka ni..

    ReplyDelete
  5. Baguslah tuh...sekurang2 nya dia boleh berbangga dirinya setaraf ayam, kucing dan anjing yg tak pedulikan keturunan yg penting nafsu....

    ReplyDelete
  6. memalukan institusi kekeluargaan =.=''''

    ReplyDelete
  7. Semakin rosak nilai kemanusia, kekeluargaan dan paling penting mana agama yang jadi anutan?

    ReplyDelete
  8. macam takde akal je dorang ni..merosakkan keturunan je la

    ReplyDelete
  9. Benci nya baca benda yg bodoh org2 ni buat. Grr

    ReplyDelete
  10. aiihh.. manusia cenggini pun ada??

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();