Skip to main content

IBU INI BERKAHWIN DENGAN ANAK NYA ATAS DASAR CINTA



Betty Mbereko mengahwini anaknya sendiri dengan alasan rasa cinta satu sama lain. Kini keduanya ingin merasmikan cinta mereka hingga ke gerbang perkahwinan.

Wanita berusia 40 tahun ini juga sedang hamil  hasil perhubungan dengan anak kandungnya. Betty telah menjadi janda selama 12 tahun dan tinggal dengan anak lelakinya Farai Mbereko, yang kini berusia 23 tahun. Dia sangat bangga kerana dengan keringatnya sendiri dia membesarkan Farai hingga besar dan berjaya.

Setelah kematian suaminya, wanita ini semakin merasa memiliki hak penuh atas anak lelakinya itu. Dia juga berkata berhak berkahwin dengan Farai kerana dia merasa dia lah  orang paling berjasa dan tidak ada wanita lain yang lebih berhak.

Tindakan si ibu itu disokong oleh anaknya.Malah dia mengakui sudah bersedia berkahwin dengan ibunya. Farai juga akan membayar mahar perkahwinan ayahnya yang belum dibayar kepada neneknya.

Banyak pihak yang tidak setuju kerana dianggap melanggar norma dan agama. Ketika ketua penduduk memberi pilihan untuk memutuskan pernikahan atau keluar dari kampung mereka, pasangan ibu dan anak ini memilih untuk meninggalkan kampung dan meneruskan perkahwinan mereka.

##manusia jenis apa ni??pelik nya..

Comments

  1. aduhai.. rosak keturunan kalau macam ni. Pening.. manusia semakin pelik2

    ReplyDelete
  2. subhanallahhh
    dunia akhir zaman .. x mustahil akan kuar perkara2 pelik macam nie
    minta selisih

    ReplyDelete
  3. manusia yang bukan jenis manusia nih

    ReplyDelete
  4. pelik dan menjijikkan betul mereka ni..

    ReplyDelete
  5. Baguslah tuh...sekurang2 nya dia boleh berbangga dirinya setaraf ayam, kucing dan anjing yg tak pedulikan keturunan yg penting nafsu....

    ReplyDelete
  6. memalukan institusi kekeluargaan =.=''''

    ReplyDelete
  7. Semakin rosak nilai kemanusia, kekeluargaan dan paling penting mana agama yang jadi anutan?

    ReplyDelete
  8. macam takde akal je dorang ni..merosakkan keturunan je la

    ReplyDelete
  9. Benci nya baca benda yg bodoh org2 ni buat. Grr

    ReplyDelete
  10. aiihh.. manusia cenggini pun ada??

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…