Wednesday, 18 September 2013

HERO MACAM NI PUN NAK TENGOK..

Assalamualaikum...



Aku sekarang tengah 
asyik dengan drama 'the Masters sun."
best drama ni..

Suami aku kata...
"Semua drama korea dia kata best.."

heheh..
betul ni..drama kali ni best sangat..

Suami pernah kata..
"hero rambut macam ni pun ibu nak tengok.."



Ha..tu la..
orang lelaki ni macam tu la..
depa pikir kita tengok drama ni 
sebab nak tengok hero ensem je...
depa tak tau jalan cerita tu yang paling kita
utamakan sekali..kan ??

bila kita tengok bola
pun depa kata kita tengok pemain ensem..
cer habaq mai pemain bolasepak kat 
malaysia ni sapa yang ensem..??
semua nya muka bejerawat batu..

hahah

10 comments:

  1. mahai tu rambut dia baq hang..
    akak paling suka citer my daughter the flower..diana tengok tak ritu?la ni dia buat ulangan..suka suara kotnim, hahak panjang pulak komen ni

    ReplyDelete
  2. hehe,,mula mula tengok hero heroin yang berlakon..kemudian jalan cerita..ok..mengikuti..tak ok menukari siaran lain..hehe..alhamdulillah kami suami isteri suka tengok cerita korea..hehe..

    ReplyDelete
  3. Isteri saya juga sangat gila dgn drama Korea. Isteri kata kalau nak tau di mana seronoknya drama Korea ikut menonton bersamanya. Saya cuma ketawa...sebab memang tak minat langsung....

    ReplyDelete
  4. hahaha.. kelakor la akak... org main bolasepak takse mapt nak berdnadan mcm pelakon ^^

    deno tak pernah tengok cerita korea.. entah nape tak serasi dgn cerita korea..

    ReplyDelete
  5. Hahaha, yang penting jalan cerita bukan style rambut.

    ReplyDelete
  6. eh ramai apa artis minat pemain bola Malaysia , ada juga la kak yang hensem...hehe

    ReplyDelete
  7. kalau dah namanye hero automatic hensem kan.hee

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();