Skip to main content

GAMBAR SHILA AMZAH BERSAMA JOHAN AS'ARI..APA KATA SHARNAZ AHMAD?

Assalamualaikum...

Rupa-rupanya ada gossip kata Shila Amzah bercinta 
dengan Johan Asari atau pun Johan Arif Asari..
Tu pun aku tau masa tengah belek2 Instagram semalam..
patut la...depa selalu bergambar berdua..
masa rumah terbuka Johan,
Shila Amzah pun ada datang...

Tapi entah ye entah tidak..
kalau betul bagus jugak..
cepat2 la kawen supaya tak de la kejap2 
dengan orang tu,kejap2 dengan orang ni/..kan??
jom la tengok gambar depa berdua..











dalam dok tenyeh2 jari tengok gambar kat insta
ternampak pulak post dari Sharnaz Ahmad ni...
macam tau je dia tuju kat sapa..kan??
apa pun..harap bersabar la..

sekian...

Comments

  1. Artis.. macam-macam cerita.. :-)

    ReplyDelete
  2. tu komen shahnaz ahmad.. komen saya akak taknak dengar??

    kalau saya komen pon tak mugkin akak dapat dengar sbb saya jauh uhuk2 :P kikiki

    ReplyDelete
  3. komen saya kak..."padan muka dia"..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. pic nie dah lama ..
    dia dah kuarkan lama rasanya ..
    cuma komen shaarnaz tuu aje yg baru .. dia terpaksa redha kan ..

    ieda suke aje kalau dia berdua .. sbb suke shila yg lembut dgn shaarnaz yg tegas ;)

    ReplyDelete
  5. diorg sajew nak naikkan nama jew tuh.. hehe

    ReplyDelete
  6. oh dah kene gosip berdua pulak yer...

    ReplyDelete
  7. dah kes balas membalas pulak dah ni..kalau dah jodoh kita tak kemana lah kan..jangan dengki..yang sudah tu sudah le..be cool be have :)

    ReplyDelete
  8. johan dah clash dgn nabila ke? eh, dah lama clash kan? ketinggalan betul. hehe.

    ReplyDelete
  9. putus cinta bukan macam orang nikah cerai nak kena turun naik mahkamah.. tu la cepat sharnaaz Ooi..

    ReplyDelete
  10. Nak kesian kat Sharnaaz pun ada. Tak kesian pun ada. Bercampur baur pulak perasaan nie. Hihi.

    ReplyDelete
  11. macam-macam artis sekarang ni..

    ReplyDelete
  12. macam macam hal kan..
    apa pun..moga bahagia..

    ReplyDelete
  13. Jika betul gosip tu tahniah, moga bahagia ke akhir hayat. Jika tidak, kita doakan yg terbaik utk mereka.

    Err bila berpisah pasti salah satu pihak akan rasa sedih. Tu lumrah kan:(

    ReplyDelete
  14. Yang lepas tu lepaslah. Shila dgn Johan nampak secocok gitu. Akak suke!

    (Ooppsss! Baca gosip juga rupanya akak nih)

    ReplyDelete
  15. tapi nampak sweet la shila ngan johan.. ahakk..

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …