Tuesday, 3 September 2013

GAMBAR SHILA AMZAH BERSAMA JOHAN AS'ARI..APA KATA SHARNAZ AHMAD?

Assalamualaikum...

Rupa-rupanya ada gossip kata Shila Amzah bercinta 
dengan Johan Asari atau pun Johan Arif Asari..
Tu pun aku tau masa tengah belek2 Instagram semalam..
patut la...depa selalu bergambar berdua..
masa rumah terbuka Johan,
Shila Amzah pun ada datang...

Tapi entah ye entah tidak..
kalau betul bagus jugak..
cepat2 la kawen supaya tak de la kejap2 
dengan orang tu,kejap2 dengan orang ni/..kan??
jom la tengok gambar depa berdua..











dalam dok tenyeh2 jari tengok gambar kat insta
ternampak pulak post dari Sharnaz Ahmad ni...
macam tau je dia tuju kat sapa..kan??
apa pun..harap bersabar la..

sekian...

18 comments:

  1. Artis.. macam-macam cerita.. :-)

    ReplyDelete
  2. tu komen shahnaz ahmad.. komen saya akak taknak dengar??

    kalau saya komen pon tak mugkin akak dapat dengar sbb saya jauh uhuk2 :P kikiki

    ReplyDelete
  3. komen saya kak..."padan muka dia"..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. pic nie dah lama ..
    dia dah kuarkan lama rasanya ..
    cuma komen shaarnaz tuu aje yg baru .. dia terpaksa redha kan ..

    ieda suke aje kalau dia berdua .. sbb suke shila yg lembut dgn shaarnaz yg tegas ;)

    ReplyDelete
  5. diorg sajew nak naikkan nama jew tuh.. hehe

    ReplyDelete
  6. oh dah kene gosip berdua pulak yer...

    ReplyDelete
  7. dah kes balas membalas pulak dah ni..kalau dah jodoh kita tak kemana lah kan..jangan dengki..yang sudah tu sudah le..be cool be have :)

    ReplyDelete
  8. johan dah clash dgn nabila ke? eh, dah lama clash kan? ketinggalan betul. hehe.

    ReplyDelete
  9. putus cinta bukan macam orang nikah cerai nak kena turun naik mahkamah.. tu la cepat sharnaaz Ooi..

    ReplyDelete
  10. Nak kesian kat Sharnaaz pun ada. Tak kesian pun ada. Bercampur baur pulak perasaan nie. Hihi.

    ReplyDelete
  11. macam macam hal kan..
    apa pun..moga bahagia..

    ReplyDelete
  12. Jika betul gosip tu tahniah, moga bahagia ke akhir hayat. Jika tidak, kita doakan yg terbaik utk mereka.

    Err bila berpisah pasti salah satu pihak akan rasa sedih. Tu lumrah kan:(

    ReplyDelete
  13. Yang lepas tu lepaslah. Shila dgn Johan nampak secocok gitu. Akak suke!

    (Ooppsss! Baca gosip juga rupanya akak nih)

    ReplyDelete
  14. tapi nampak sweet la shila ngan johan.. ahakk..

    ReplyDelete
  15. Haah...tol tu...nampak sweet..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();