Sunday, 15 September 2013

GAMBAR SEKITAR MAJLIS BABY SHOWER NURUL

Assalamualaikum...

Semalam berlangsung majlis baby shower Nurul..
majlis yang dirancang sahabat2 nurul ni
diadakan dengan tema cowboy..
jom kita tengok gambar2 sekitar majlis tersebut.






Antara sahabt dan rakan artis yang datang..
seksi kemain nurul..











Buruk nya NIng Baizara dok gitu.
hahah..jangan marah ye peminat Ning Baizura..
nak meroyan pi dok depan cermin sendiri ye..
hahah


Nampak serabut majlis dia ni..
ada yang komen kat insta kata "baik la buat mkenduri doa selamat"
tapi ada yang kata "Dia dah buat kenduri doa selamat tu.."
tapi yang peliknya kenapa gambar kenduri doa selamat tak de 
pulak nak upload kat insta..
kan bagus kalau artis2 kita ni lebih banyak muat nakl gambar 
yang baik2 kan??

sekian...

15 comments:

  1. kalau lepas buat majlis baby shower nih kira nak bersalin nanti lancar eh kak..?? hehe...

    ReplyDelete
  2. apa gunanya majlis camni hekk..emrmmhh

    ReplyDelete
  3. Artis2 kita memang suka buat majlis2 yg boleh buat kita gelak....

    ReplyDelete
  4. tak bagus majlis mcm ni, seeloknya buatlah majlis doa selamat utk baby yg bakal lahir sbb kita tak tahu apa akan berlaku kan......

    ReplyDelete
  5. bese la.. ayat cover dr fans... kalau dah panas, mesti ada orang nak tolong kipaskan bagi sejuk.. tapi, sayang.. kipas tu asyik on je.. xtahu nak tutup pada masa yang diperlukan..

    ReplyDelete
  6. lately..fyzz tgk kt insta mmg ramai retis yg dok buat mjlis gini..what point?

    ReplyDelete
  7. apa maksud utk baby shower ni yer..

    ReplyDelete
  8. tak faham aku baby shower ni utk apa..sapa punya amalan ni? betul jgk..buat kenduri doa selamat lagi bagus..tak faham la diaorg ni..

    ReplyDelete
  9. hehe xtau dari mana asal baby shower ni.huhu..

    ReplyDelete
  10. betul tu kak.. baik buat majlis doa selamat je..

    ReplyDelete
  11. hmmm..sebaik2nya selidik dari mana asal usul dan amalan sesuatu perkara..sedih bila tgk (kdg tak artis pun buat) sesuatu perkara tu dibuat ikut-ikutan..

    no point pun acara2 sebegini :(

    ReplyDelete
  12. sekarang ni macam trend pula artis buat mjlis camni kan..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();