Monday, 9 September 2013

GAMBAR NABILA HUDA YANG CEDERA DIKAKI AKIBAT KEMALANGAN JALAN RAYA

sumber gambar dari IG Anak Man kidal

Petikan dari blog nara
Kalau saya berada di pihak Eddie, saya tidak mahu membawa anak saya pergi ke tempat kerja. Namun, benda sudah jadi. Lagipun saya tidak tahu menahu sama ada Nabila pernah bawa Keisha ke kerja sebelum ini atau pun tidak.
Tapi, kalau dia bawa pergi melancong itu memang ada.. Dengan apa yang terjadi sekarang ini, Nabila kena ambil tahu segala macam perkara.Bagi saya, ini adalah petunjuk kecil dari Allah untuk Nabila.-AMY SEARH

sekian...

18 comments:

  1. Sama2 kita doakan yang terbaik buat dorang :)

    ReplyDelete
  2. moga abil ambik pengajaran dari apa yg berlaku. get well soon pretty! :)

    ReplyDelete
  3. bila tengok nama nabila huda ni kat mana-mana, terus terlintas kat hati, apa pulak kes nya kali ni. apa2 pun..semoga dijadikan pengajaran.

    ReplyDelete
  4. Setuju dgn kata2 ayahnya: ia cuma petunjuj kecil dari Tuhan. Spt kata seorang ulamak, Allah bercakap dgn kita dlm pelbagai cara, salah satunya ujian dan kesakitan yg ditimpakanNya utk diri dan keluarga....

    ReplyDelete
  5. saya sokong kata2 Jay Ar.. http://zafarah.blogspot.com/2013/09/bermulalah-chapter-baru.html

    ReplyDelete
  6. Susah nak komen. Kerjaya Nabila yang berhari hari berpisah dgn anak, kadang memaksa dia membawa anak sekali. Hati seorang ibu.

    Apapun, mungkin benar kata Amy. Semoga menjadi iktibar dan petunjuk.

    ReplyDelete
  7. As-salam diana..

    semoga nabila dan anaknya akan cepat sembuh hendaknya..

    ReplyDelete
  8. akk baca x yg laki dye kata.tu baru Allah jentik sikit.eheheh.kesian kan.

    ReplyDelete
  9. moga yg terbaik utk kita semau..

    ReplyDelete
  10. benda dah jadi.. tak salah la dia nak bawak anak pegi kerja.. kalau tinggal je kat rumah sensorang lagi haru.. gitu~

    ReplyDelete
  11. Betul jugak kata bapak si Nabila tu.

    ReplyDelete
  12. ada kebenarannya kata-kata amy search..

    ReplyDelete
  13. semoga mereka cepat sembuh dan doakan yang terbaik untuk mereka.

    ReplyDelete
  14. Moga cpt sembuh.. Tu jelah blh doakan

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();