Skip to main content

GAMBAR ANAK NABILA HUDA YANG CEDERA AKIBAT KEMALANGAN DI LEBUHRAYA KARAK

Assalamualaikum...

Kesian nya tengok anak nabila Huda ni..
Bagi yang tak tahu semalam mereka terlibat 
dengan kemalangan dekat lebuh raya karak.
Nabila huda selamat dan cuma cedrera ringan
manakala anaknya Keisha patah tangan.

tengok kat Insta semalam gambar anak dia bersama
bekas suami ..
dalam pada tu kat twitter bekas suami dia sempat 
meluahkan rasa tak puas hati
seebab Nabila Huda bawak anak dalam urusan kerja.


benda dah nak jadi..kan..
lain kali hati2 la bawak memandu..
sabar je la..
jom tengok gambar Keisha di Hospital...







Semoga Keisha cepat sembuh..

sekian..

Comments

  1. kesiannya, moga cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. kesian yer..moga cept sembuh :)

    ReplyDelete
  3. kesian yer..moga cept sembuh :)

    ReplyDelete
  4. semoga budak comel tuh copek sembuh...amin...

    ReplyDelete
  5. takziah.. semoga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  6. Alahai, siannya...kite pun tak tahanlah klu patah tgn mcm tu. Lagilah dak kecik mcm ni. Tp nmpknye, keisha ni mcm tinggi smgtnya...moga lekas sembuh.

    ReplyDelete
  7. Semoag cepat sembuh yer dik...

    ReplyDelete
  8. katanya anak dia tercapak keluarkan...

    ReplyDelete
  9. Benarlah kata org malang tak berbau...Semoga cepat sembuh dan jadikan ia peringatan utk kita semakin mendekati Tuhan...

    ReplyDelete
  10. ala kesian plk tgk..terus jgk keisha kena..ni mesti xpakai seat belt...hm xpelah...smoga keisha cepat sembuh...

    ReplyDelete
  11. Oolo kesiannya... budak2 kecik cedera mcm ni kasihan pula...

    p/s: belum transfer lagi... insyaallah esok lusa deno transfer ya kak

    ReplyDelete
  12. kesian bby Keisha..get well soon baby

    ReplyDelete
  13. comel ank nabila ni..
    nasib baik la nyawa masih pnjng..

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …