Monday, 9 September 2013

GAMBAR ANAK NABILA HUDA YANG CEDERA AKIBAT KEMALANGAN DI LEBUHRAYA KARAK

Assalamualaikum...

Kesian nya tengok anak nabila Huda ni..
Bagi yang tak tahu semalam mereka terlibat 
dengan kemalangan dekat lebuh raya karak.
Nabila huda selamat dan cuma cedrera ringan
manakala anaknya Keisha patah tangan.

tengok kat Insta semalam gambar anak dia bersama
bekas suami ..
dalam pada tu kat twitter bekas suami dia sempat 
meluahkan rasa tak puas hati
seebab Nabila Huda bawak anak dalam urusan kerja.


benda dah nak jadi..kan..
lain kali hati2 la bawak memandu..
sabar je la..
jom tengok gambar Keisha di Hospital...







Semoga Keisha cepat sembuh..

sekian..

19 comments:

  1. kesiannya, moga cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. semoga budak comel tuh copek sembuh...amin...

    ReplyDelete
  3. Alahai, siannya...kite pun tak tahanlah klu patah tgn mcm tu. Lagilah dak kecik mcm ni. Tp nmpknye, keisha ni mcm tinggi smgtnya...moga lekas sembuh.

    ReplyDelete
  4. Semoag cepat sembuh yer dik...

    ReplyDelete
  5. katanya anak dia tercapak keluarkan...

    ReplyDelete
  6. Benarlah kata org malang tak berbau...Semoga cepat sembuh dan jadikan ia peringatan utk kita semakin mendekati Tuhan...

    ReplyDelete
  7. ala kesian plk tgk..terus jgk keisha kena..ni mesti xpakai seat belt...hm xpelah...smoga keisha cepat sembuh...

    ReplyDelete
  8. Oolo kesiannya... budak2 kecik cedera mcm ni kasihan pula...

    p/s: belum transfer lagi... insyaallah esok lusa deno transfer ya kak

    ReplyDelete
  9. kesian bby Keisha..get well soon baby

    ReplyDelete
  10. comel ank nabila ni..
    nasib baik la nyawa masih pnjng..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();