Friday, 20 September 2013

ESOK DAH SETAHUN...

Assalamualaikum...

Pagi ni aku bangun tidur rasa sakit kepala..
Baru teringat malam tadi
Mikhail ketuk kepala aku dengan sikat..
Sebenarnya bukan dia ketuk.
Dia nak sikatkan rambut aku..
Selalu dia tengok kakak dia suka sikat rambut
aku sambil tengok tv..
Jadi dia pun nak tiru la..
Tak bagi mengamuk pulak..
Pasrah je la aku...

Esok Mikhail dah setahun..
Banyak benda yang dia suka tiru apa kita buat..
Tak payah suruh,dia ikut je..
Biasanya kalau kakak tidur aku tepuk kakak dia...
Sekarang bila dia tengok kakak baring2 je
Dia datang la nak tepuk..
Tepuk pun ganas..
Mcam penampor orang..
Dah menangis pulak kakak...

Aku pernah tanya Maisara..
Nak adik lagi tak..
Laju je maisara jawab
"tak nak ..adik suka buat Maisara."
Hehe...

Tapi memang dia  kasar sangat..
Memang tak boleh main sama2 dengan kakak..
Mula2 main elok la...
Bila dah lama2 datang perangai tak
Nak berkongsi tu mula la dia pukul kakak ..
Tunggu besar sikit aku siap rotan je..
Haha...

Sekian...

12 comments:

  1. sekejap je dah nak setahun mikhail kan..esok boleh dapat kek sedap!

    ReplyDelete
  2. tu ciri2 laki sejati kak....kate kat maisara..nk adik gugurl x..blh main mekap same dia nnt.hhiiihiii

    ReplyDelete
  3. wahh..dah nak setahun dah mikael..

    ReplyDelete
  4. agk2, last year time ni akk kt mn? hosp or rumah lg? ;-)

    ReplyDelete
  5. Esok ya? Sekejap dah setahun kan... rasa macam baru jer Diana cuti pantang.. hehehe

    Dah boleh adik baru kot? Ahaks!

    ReplyDelete
  6. Hadiahkan Maisara seorang adik lagi baru rumah meriah. Spt saya yg beri hadiah 6 anak dan akhirnya memang rumah sangat meriah (dgn kerusi meja selalu tunggang langgang!)....

    ReplyDelete
  7. Hahahaha ritu princess pukul sy ngan batang golf.dh setahun dh anak kita kan kak.cm xcaye je.

    ReplyDelete
  8. pejam celik dah genap setahun.. cepat masa berlalu..

    ReplyDelete
  9. kejap je dah setahun ye mikhail...

    ReplyDelete
  10. ank llaki kna la gnas skit kak..hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();