Tuesday, 24 September 2013

CERITA MAT YO DAN BINI DIA..MYNEWSHUB NI BIAR BETUL?

Assalamualaikum..

Tadi tengok kat facebook ada citer pasal 
Mat yo dan bini dia yang kurang ajaran tu..
lepas tu bila aku buka link dari mynewshub tu
agak terkejut la bila kat artikal depa tu 
ada diletak kan gambar status isteri Mat yo..



Setahu aku itu status yang beberapa bulan lama dulu..
masa tu tengah kecoh pasal kes Mat yo dengan 
pasukan klelantan..

Apa la Mynewshub ni...
tangkap muat je..
cer selidik dulu betul2..
paling lawak siap letak watermark lagi..
ekekekek...

sekian..

16 comments:

  1. macam macam hal..cepat je kan kalau bab hentam menghentam ni.

    ReplyDelete
  2. ek eleh newshub ni pon satu.tu isu lama lah masa matyo kua kelantan dulu.adehhh~ punya lah nk buat cite.sampai cite lama pon kua.

    maisara suka ke video tu.dye ckp apa kak.hehehe.

    ReplyDelete
  3. mak aih bahasa..anjing menganjing.tapi saya tak heran sebab hanya anjing je yang kenal spesis2 dorang ni :P

    ReplyDelete
  4. mynewshub tu mmg...dlu sy ada bkk gak tp skrg xsey dah..mmg main tangkap muat je

    ReplyDelete
  5. hmm, macam2. tp bahasa dia mmg kasar ekk?

    ReplyDelete
  6. Saya baru tengok video tu. Sedih saya tengok pak cik tu.

    ReplyDelete
  7. akak macam tak ambik tau sangat hal ni..

    ReplyDelete
  8. Tak tau siapa yg betul dlm kes ini. Tapi bila tengok video memang nampak tak patut jadi macam tu.

    ReplyDelete
  9. bahasa kita melambangkan siapa kita , so fikir2kan !

    ReplyDelete
  10. Apa-apa pun bahasa kena jaga. Baru orang respek

    ReplyDelete
  11. erm.. bikin kontrovesi ni..hehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();