Saturday, 14 September 2013

BAYI 20 BULAN MAUT DIHEMPAP TV

Gombak: Seorang kanak-kanak perempuan maut selepas dihempap televisyen 29 inci di kediaman pengasuhnya, di Taman Bersatu, Rawang, dekat sini, hari ini.

Dalam kejadian kira-kira 6.30 pagi itu, bayi berkenaan, Rabiatul Adawiyah Adlan Zulkarnain Mustafa, 20 bulan, maut selepas mengalami pendarahan serius di kepala.

Bapanya, Adlan Mustafa, 40, berkata dia diberitahu anaknya itu terhempap televisyen ketika bermain dekat almari yang tidak stabil.

13 comments:

  1. ya allah.. kesiannya... banyak betul kes budak yg maut dihempap tv ni.. emm

    p/s: akak, insyaallah ahad ni deno boleh transfer :)

    ReplyDelete
  2. Anak2 sekecil itu harus dipantau aktivitinya. Membiarkan mereka bermain berseorangan memang buruk padahnya.

    ReplyDelete
  3. :'( kesiannya! pengasuh tu kena saman x? sepatutnya dy xboleh biarkan budak tu main kat kawasan yang selamat..

    ReplyDelete
  4. Itula terleka sekelip mata membawa padah..saya ni pun ada anak kecik yg tengah lasak sesaat pun x ble leka..apapun ajal maut ditangan Allah..

    ReplyDelete
  5. Itula terleka sekelip mata membawa padah..saya ni pun ada anak kecik yg tengah lasak sesaat pun x ble leka..apapun ajal maut ditangan Allah..

    ReplyDelete
  6. kesiannya..moga ibubapanya tabah mengahdapi ujian ni

    ReplyDelete
  7. Berita2 mcm ni.... Buat rasa nak marah je.... Kesiannya ibu bapa .... Al fatihah buat Anak tu

    ReplyDelete
  8. rasa nak taboh jugak la pengasuh budak tu. Susah jugak sekarang ni.. kat nursery tersedak susu bagai.. bagi org mengasuh.. dera la.. accident dlm umah la.. Tu la kan. yg mana ambil amanah & upah jaga anak orang tu sediakan la tempat yg selamat utk budak2 tu.

    ReplyDelete
  9. ada terbaca di surat khabar pasal berita nih , sedih...:(

    ReplyDelete
  10. sebelum ni pernah dengar kemalangan yang sama camni... ini berlaku lagi..

    ReplyDelete
  11. takziah dan al-fatihah.. maut kita rahsia Allah.. kalau tak dihempap tv pun mungkin dia akan mati juga dengan cara lain..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();