Friday, 13 September 2013

BAYI 11 BULAN GIGIT MONYET

Assalamualaikum..


Simpang Ampat-seorang bayi bertindak ganas apabila telah menggigit seekor monyet yang menyerbu masuk ke dalam rumah.Bayi tersebut sebelum ini memang  sudah lama memendam rasa untuk menggigit monyet peliharaan kakak nya itu..

Monyet yang diberi nama Mr.Monkey itu tidak mengalami kecederaan cuma badan nya dipenuhi air liur disebabkan bayi tersebut hanya mempunyai 2 batang gigi yang jarang2 sekali digunakan untuk mengunyah.




Bayi ganas tersebut.Mikhail 11 bulan dikatakan memang suka memasuk kan semua benda yang dia nampak ke dalam mulut.kebetulan sewaktu monyet tersebut masuk kedalam rumah akibat lapar,dia menjadi mangsa kepada bayi tersebut.



Monyet tersdebut dikatakan lapar berikutan tuan nya iaitu Maisara, 6 tahun kesekolah dan berkemungkinan monyet tersebut belum makan dan berasa bosan tanpa tuan nya lalu menyerbu masuk ke dalam rumah kot2 ada kuih2 lebih kat dapur..




sekian..

12 comments:

  1. Hahahaha! Saspen betul berita ni.

    Mikhael, comel lah awak ni. Nmpk petite je kan?

    ReplyDelete
  2. hahaha.. lawak je.. panik saya baca..

    ReplyDelete
  3. hehehe...breaking news! breaking news..!

    suspen ok...haha.

    ReplyDelete
  4. Hahaha, ingatkan monkey yang betul-betul

    ReplyDelete
  5. Hahaha, ingatkan monkey yang betul-betul

    ReplyDelete
  6. fuh.. ingat monyet betul tadi, suspen suspen.. hihi... dia geram sangat kat monyet tu....

    ReplyDelete
  7. comelnya mikhail.. dia geram tengok monyet tu kot kak.. hehe..

    ReplyDelete
  8. pandai akk buat laporan..hehehe

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();