Friday, 27 September 2013

AYAH CABUL ANAK DEPAN IBU

Assalamualaikum...


Satu kisah benar yang berlaku di Pekanbaru,Indonesia. Seorang bapa tidak membimbing anak gadis nya atau melindungi nya malah dialah  yang merosak kan masa depan anak gadisnya dengan mencabul anak nya sendiri, padahal anak gadisnya adalah anak kandungnya yang sepatutnya dijaga dengan baik.

BP (38), warga Kecamatan Sail yang sanggup mencabuli P (13) anak kandungnya sendiri. P yang juga pelajar di Sekolah Menengah Pertama (SMP) ini tidak menyangka bahawa Ayahnya sanggup mencabul kehormatan nya malah perkara itu dilakukan ketika ibunya ada dis sisi.

Jumaat 6/9/2013 seperti biasa, gadis yang baru meningkat dewasa ini tidur dengan Ibunya di bilik. Tiba-tiba ayahnya masuk ke dalam bilik dan memaksa P melakukan hubungan intim.Ibunya (AT,31) terbangun dan terkejut melihat suaminya melakukan perkara tersebut pada anak mereka.

AT berasa marah dan terus  melaporkan perkara tersebut dibalai polis.sambil menangis dia berkata "Aku tidak tahu bahwa ternyata suamiku melakukan hal ini pada putri kami. Aku tidak bisa membayangkan betapa hancur hati anakku karena hal ini. Ya Tuhan, cobaan ini sangat berat,"kata AT dengan menangis. P kini lebih banyak diam dan tidak mau bercakap dan berjumpa siapa pun kerana masih trauma.

**tu la..sapa suruh hang tido dengan anak.kan sepatutnya hang tido dengan laki hang..korang tau tak..memang ada ramai ibu bapa yang tak tidur sekatil bila anak dan besar.

sekian..

13 comments:

  1. Kak ni citer betul ke?saya terngiang2 sore ani dalam citer pendekar bujang lapok plak :D

    Hmm bahaya.takut gak kalau jadi cenggini..

    ReplyDelete
  2. Jemput admin baca artikel baru ini thanks.

    Aaron Aziz Terima 3 Suntikan Steroid Kerana Leher Senget => http://syokbah.com/aaron-aziz-terima-3-suntikan-steroid-kerana-leher-senget/

    ReplyDelete
  3. seorang bapa patutnye menjaga anak perempuan dengan baik kan.

    ReplyDelete
  4. Tuh silapnye...kne tidur dgn suami n jge mkn minum suami walaupun ank dh bsar

    ReplyDelete
  5. macam-macam.. geram rasanya bila dengar berita maca ni..

    ReplyDelete
  6. harap si bapak tuh dikenakan hukuman yang setimpal...

    ReplyDelete
  7. Agaknya suami tu mabuk kot, bila nafsu iblis dah menguasai diri anak sendiri pun nampak seperti isteri....

    ReplyDelete
  8. Dah besar tido ngan anak. Bapak carik bini nmpk anak lg mengancam. Haish dunia.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();