Skip to main content

ALAT KELAMIN MEMANJANG SELEPAS MENIDURI ISTERI KETUA DAERAH



Alat kelamin seorang lelaki memanjang hingga kelutut  selepas melakukan hubungan seks degan isteri seorang ketua daerah. Lelaki dari  dari Zvishavane terpaksa menerima akibat dari perbuatan nya yang meniduri isteri orang hingga menyebabkan  kehilangan nyawanya sendiri

Lelaki yang belum dikenali identitinya itu mengaku melakukan perbuatan terkutuk itu dengan isteri ketua daerah Mazvihwa di Zvishavane, Provinsi Midlands, Zimbabwe sebelum dia menghembuskan nafas terakhir.

lelaki tersebut dibawa ke United Bulawayo Hospital (UBH). Dan kehadirannya menarik perhatian peskit lain , pengunjung dan staf hospital terbabit. Dia dilaporkan  menangis dan merintih kesakitan dan meninggal dunia sebelum rawatan diberikan.

Seorang saksi kejadian di hospital itu mengatakan, sebelum lelaki terbabit mengembuskan nafas terakhirnya, dia mengaku berhubungan seks dengan isteri ketua daerah yang dikatakan telah `dipagari` oleh suaminya atau lebih dikenali sebagi runyoka sejenis ilmu sihir.

Secara tradisional, sistem pagar itu sebagai usaha yang dilakukan lelaki dan wanita supaya setia dan tidak melakukan kecurangan.

Jika orang sudah dipagari oleh isteri atau suaminya, maka tidak boleh lagi melakukan hubungan seksual dengan orang lain. Jika terlibat dengan hubungan seks dengan orang yang `terkunci`, maka orang itu boleh terkena penyakit yang boleh menyebabkan kematian.

sumber:viva

Comments

  1. hebatnya ilmu ketua daerah tu hehe..pasti lps ni takde lelaki yg berani mendekati isterinya lagi..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,
    Lepas ni ramai pi menuntut dgn ketua daerah. tak mustahil org msia pun pi sama hu hu hu

    ReplyDelete
  3. Allah nak balas mcm2 cara kan sis...dunia oh dunia

    ReplyDelete
  4. huweiiiiiiiiiiiiii
    seramm huhuhu

    agak2 di malaysia ada dok perihal pagar macam nie huhu

    ReplyDelete
  5. amboi tgk title post dia.. kiki

    tp bagus gak kann.. utk pastikan org tak curang.. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …