Thursday, 12 September 2013

ALAT KELAMIN MEMANJANG SELEPAS MENIDURI ISTERI KETUA DAERAH



Alat kelamin seorang lelaki memanjang hingga kelutut  selepas melakukan hubungan seks degan isteri seorang ketua daerah. Lelaki dari  dari Zvishavane terpaksa menerima akibat dari perbuatan nya yang meniduri isteri orang hingga menyebabkan  kehilangan nyawanya sendiri

Lelaki yang belum dikenali identitinya itu mengaku melakukan perbuatan terkutuk itu dengan isteri ketua daerah Mazvihwa di Zvishavane, Provinsi Midlands, Zimbabwe sebelum dia menghembuskan nafas terakhir.

lelaki tersebut dibawa ke United Bulawayo Hospital (UBH). Dan kehadirannya menarik perhatian peskit lain , pengunjung dan staf hospital terbabit. Dia dilaporkan  menangis dan merintih kesakitan dan meninggal dunia sebelum rawatan diberikan.

Seorang saksi kejadian di hospital itu mengatakan, sebelum lelaki terbabit mengembuskan nafas terakhirnya, dia mengaku berhubungan seks dengan isteri ketua daerah yang dikatakan telah `dipagari` oleh suaminya atau lebih dikenali sebagi runyoka sejenis ilmu sihir.

Secara tradisional, sistem pagar itu sebagai usaha yang dilakukan lelaki dan wanita supaya setia dan tidak melakukan kecurangan.

Jika orang sudah dipagari oleh isteri atau suaminya, maka tidak boleh lagi melakukan hubungan seksual dengan orang lain. Jika terlibat dengan hubungan seks dengan orang yang `terkunci`, maka orang itu boleh terkena penyakit yang boleh menyebabkan kematian.

sumber:viva

12 comments:

  1. hebatnya ilmu ketua daerah tu hehe..pasti lps ni takde lelaki yg berani mendekati isterinya lagi..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,
    Lepas ni ramai pi menuntut dgn ketua daerah. tak mustahil org msia pun pi sama hu hu hu

    ReplyDelete
  3. Allah nak balas mcm2 cara kan sis...dunia oh dunia

    ReplyDelete
  4. huweiiiiiiiiiiiiii
    seramm huhuhu

    agak2 di malaysia ada dok perihal pagar macam nie huhu

    ReplyDelete
  5. amboi tgk title post dia.. kiki

    tp bagus gak kann.. utk pastikan org tak curang.. :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();