Skip to main content

2 TAHUN JATUH CINTA AKHIRNYA LELAKI INI MENGAHWINI KAMBINGNYA.



Seorang lelaki yang berasal dari Brazil melamar haiwan peliharaannya.bunyi sepeti pelik tapi itu lah yang terjadi.Dia memutuskan memilih haiwan daripada manusia untuk menjadi isetri untuk menemani hari-harinya.

Lelaki ini juga berjanji tidak akan memakannya  atau mengadakan hubungan seks dengan nya sepanjang perkahwinan mereka.Carmelita adalah seekor kambing yang membuatkan lelaki ini jatuh cinta hingga akhirnya dia memutuskan untuk mengahwininya..

Aparecido Castaldo, 74, memutuskan untuk mengakhiri zaman bujangnya dengan  berkahwin dengan Carmelita . Aparecido telah jatuh cinta dengan haiwan peliharaannya kerana kambingnya memiliki kelebihan jika dibandingkan dengan manusia.


Kelebihan Carmelita yang membuatkan lelaki ini dimabuk asmara selama dua tahun lamanya adalah alasan yang akan membuat Anda hairan. "Dia tidak bercakap dan dia tidak mahukan duit," kata lelaki berumur 74 tahun ini. Alasan ini mungkin berpunca dari pengalaman Aparecido yang pernah beberapa kali gagal dalam perkahwinan. Aparecido mempunyai lapan orang anak, empat perempuan  dan empat lelaki dari empat perkahwinan yang berbeza.

Di hari bersejarah itu Carmelita akan memakai gaun perkahwinan yang ditempah khas untuknya. "Pasangan" berbahagia ini akan bekahwinan pada 13 Oktober di Igreja do Diabo.upacara pernikahan mereka dijadualkan pada tengah malam dan akan diikuti dengan pesta besar pada All Souls Say pada hari berikutnya.

Aparecido Castaldo menjelaskan bila orang menganggapnya melakukan sesuatu yang salah, dia hanya berkata "lebih baik kawen dengan kambing,kambing tidak cerewet,tidak meminta wang dan tidak boleh mengandung, malah dia tidak boleh bercakap"

**sajak sangt la kambing tu dengan hang.lelaki yang kedekut boleh la cuba cara nih..sila kawen dengan kambing.hehhe

Comments

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …