Thursday, 12 September 2013

2 TAHUN JATUH CINTA AKHIRNYA LELAKI INI MENGAHWINI KAMBINGNYA.



Seorang lelaki yang berasal dari Brazil melamar haiwan peliharaannya.bunyi sepeti pelik tapi itu lah yang terjadi.Dia memutuskan memilih haiwan daripada manusia untuk menjadi isetri untuk menemani hari-harinya.

Lelaki ini juga berjanji tidak akan memakannya  atau mengadakan hubungan seks dengan nya sepanjang perkahwinan mereka.Carmelita adalah seekor kambing yang membuatkan lelaki ini jatuh cinta hingga akhirnya dia memutuskan untuk mengahwininya..

Aparecido Castaldo, 74, memutuskan untuk mengakhiri zaman bujangnya dengan  berkahwin dengan Carmelita . Aparecido telah jatuh cinta dengan haiwan peliharaannya kerana kambingnya memiliki kelebihan jika dibandingkan dengan manusia.


Kelebihan Carmelita yang membuatkan lelaki ini dimabuk asmara selama dua tahun lamanya adalah alasan yang akan membuat Anda hairan. "Dia tidak bercakap dan dia tidak mahukan duit," kata lelaki berumur 74 tahun ini. Alasan ini mungkin berpunca dari pengalaman Aparecido yang pernah beberapa kali gagal dalam perkahwinan. Aparecido mempunyai lapan orang anak, empat perempuan  dan empat lelaki dari empat perkahwinan yang berbeza.

Di hari bersejarah itu Carmelita akan memakai gaun perkahwinan yang ditempah khas untuknya. "Pasangan" berbahagia ini akan bekahwinan pada 13 Oktober di Igreja do Diabo.upacara pernikahan mereka dijadualkan pada tengah malam dan akan diikuti dengan pesta besar pada All Souls Say pada hari berikutnya.

Aparecido Castaldo menjelaskan bila orang menganggapnya melakukan sesuatu yang salah, dia hanya berkata "lebih baik kawen dengan kambing,kambing tidak cerewet,tidak meminta wang dan tidak boleh mengandung, malah dia tidak boleh bercakap"

**sajak sangt la kambing tu dengan hang.lelaki yang kedekut boleh la cuba cara nih..sila kawen dengan kambing.hehhe

14 comments:

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();