Monday, 30 September 2013

WANITA INI MENGALAMI KETAGIHAN MENCABUT BULU YANG KRONIK

Assalamualaikum..



Mencabut bulu ,jika dilakukan terlalu kerap akan menyebabkan ianya menjadi satu ketagihan pada sesetengah orang.itu lah yang berlaku kepada Charlotte Starling yang mengidap dermatillomania iaitu ketagihan mencabut bulu.

Charlotte Mencabut apa sahaja bulu dibadan nya akibat ketagihan yang melampau hingga kan seluruh tubuhnya mengalami luka-luka.tidak kira dibahagian kaki,perut,tangan atau dimana2 saja bahagian tubuh termasuk kening.


Pada awalnya dia hanya merias keningnya untuk kelihatan cantik namun lama kelamaan dia merasakan perlu mencabut bulu diseluruh tubuhnya untuk kelihatan sempurna.

 Dalam usaha menangani masalah ketagihan tersebut tunang Charlotte,Martin Thompson menyembunyikan semua alatan mencabut bulu yang kerap digunakan oleh Charlotte namun akibat tidak dapat mengawal diri dia mula menggunakan pisau,jarum dan dia snggup menyimpan kuku supaya tajam dan boleh digunakan untuk mencabut bulu.

Menurut Charlotte walaupun bulu tersebut baru tumbuh dan kecil dia akan berusaha mencabut bulu itu walaupun kulitnya mula berdarah dan dia cuma akan berasa lega bila bulu tersebut berjaya dicabut.

Paling mengejutkan dia juga akan memcabut bulu walaupun berada di tempat awam disebabkan tidak dapat mengawal diri.bahagian payudara adalah bahagian yang paling mengalami luka paling teruk.kerap kali pakaian dalam nya dipenuhi tompok2 darah yang banyak dan dia akan segera mencuci pakaian dalam sebelum tunangnya pulang kerumah.


sekian..

OH WANITA!JANGAN SEBARANGAN SUMBAT VAGINA ANDA

Assalamualaiukum...



Entry ni khas untuk orang perempuan.
Dulu masa aku belum kawen dulu
ada kawan serumah.dia janda..
dia memang suka beli ubat ketat la..ubat keputihan la..
padahal dia tak de la sakit apa pun..
tapi sebab terpengaruh dia mudah je membeli dan mencuba ubat2  tu..
salah satu yang aku ingat dia beli benda  yang
panjang,bentuk macam batu giling.tapi kecik je..
cara guna nya kena masuk kan benda tu kat vagina..
sudahnya vagina yang tak de sakit apa2 jadi gatal..
ha..ambik kau..

Sekarang ni aku tengok benda tu yang harga rm5
masa kawan aku beli dulu tu dah
belambak2 orang jual kat facebook.
harga mahal pulak tu..

Bukan tu je..
siap ada yang jenis serbuk2 lagi..
cara guna,masuk kan kat vagina..

aduhai..jangan la suka-suka hati je
nak sumbat anu korang dengan benda yang bukan2 .
ada tu siap kata sesuai untuk wanita dan anak dara..
Oh anak dara..jangan main sumbat2 ja anu tu ye..
karang tak de malam pertama kot..ha!!
kalau sakit atau ada masalah pi la jumpa pakar..
jangan pakai percaya je dengan ubat2 sumbat nih..

kalau tengok ayat orang jual ni
memang depa semua guna taktik nak takut2 kan orang..

"jangan sampai suami anda merungut tak ketat.."
"jangan nanti suami cari lain.."
"jangan nanti suami anda merungut bau busuk..'
'jangan biarkan malam pertama anda hambar.."

suami yang baik,penyayang dia tak kan merungut
korang punya tak bagus,tak ketat,tak lawa,tak comel..
dia pun tau..kalau anak dah 3,4 orang nak merungut apa..
hang punya kerja,hang nak merungut??
bukan kata nak kena tunggu dia merungut baru nak perbetui..baru nak berubat..
cuma bila ada masalah sakit ka apa, jumpa lah pakar..

eh!tak payah ubat pun boleh bagi ketat la..
cer try buat senaman kagel tu..
seminggu dah ketat..

ada orang yang dah sakit2,pedih2,gatai2..
malu nak jumpa doktor pakar..

"malu la nak jumpa doktor pakar..
satgi nak kena kangkang pulak ..segan aih.."

tok sah dok malu la..
nama pun dokor pakar..
tu memang kerja dia..
dari dia belajaq dulu dia dah tengok benda2 ni..
entah yang ampa punya tu yang keberapa ratus ribu dah dia tengok..

*semalam tengok ada iklan
untuk merahkan anu pulak..
sudah2 la tu....

sekian...

Saturday, 28 September 2013

DILARANG BERHUBUNGAN INTIM PANTANG LARANG UNTUK PEGANG WATAK NYI RORO KIDUL



Pelakon  Fifie Buntaran (33) perlu berpantang dalam rangka pengambaran  filem Pantai Selatan, yang kisahnya berkait dengan "penguasa" pantai itu, Nyi Roro Kidul. Fifie Buntaran yang sudah bersuami tidak boleh berhubungan intim sepanjang tempoh pengambaran filem itu kerana dia memegang peranan sebagai  Nyi Roro Kidul.

Fifie Buntaran mendapat kata nasihat dari pakar spritual yang terlibat dalam pembikinan filem ini yang menyarankan supaya dia menghentikan sementara hubungan intim memandangkan peranan nya yang memerlukan dia dalam keadaan bersih.

"Kata guru spiritualnya, jangan berhubungan badan dulu, biar enggak 'kotor'," kata Fifie Buntaran dalam temuramah di Ramayana Restaurant, Solo, Jawa Tengah, Kamis (26/9/2013).

Fifie memilih mengikuti apa yang disampaikan oleh pakar spiritual tersebut kerana jika dia tidak mengikut pantang larang tersebut dia mungkin akan ditelan ombak.

"Lebih baik mereda, gurunya bilang selesai shooting terserah. Milih sekarang melakukan apa ketelan ombak, gitu kan," katanya sambil ketawa.

Suaminya juga  bersetuju kerana faham itu adalah sebahagian dari pembikinan filem tersebut. "Diprotes sih tidak, dia mengerti peran saya kok," ucapnya.

sumber:kompas

**depa percaya benda2 gini kan??

Friday, 27 September 2013

AYAH CABUL ANAK DEPAN IBU

Assalamualaikum...


Satu kisah benar yang berlaku di Pekanbaru,Indonesia. Seorang bapa tidak membimbing anak gadis nya atau melindungi nya malah dialah  yang merosak kan masa depan anak gadisnya dengan mencabul anak nya sendiri, padahal anak gadisnya adalah anak kandungnya yang sepatutnya dijaga dengan baik.

BP (38), warga Kecamatan Sail yang sanggup mencabuli P (13) anak kandungnya sendiri. P yang juga pelajar di Sekolah Menengah Pertama (SMP) ini tidak menyangka bahawa Ayahnya sanggup mencabul kehormatan nya malah perkara itu dilakukan ketika ibunya ada dis sisi.

Jumaat 6/9/2013 seperti biasa, gadis yang baru meningkat dewasa ini tidur dengan Ibunya di bilik. Tiba-tiba ayahnya masuk ke dalam bilik dan memaksa P melakukan hubungan intim.Ibunya (AT,31) terbangun dan terkejut melihat suaminya melakukan perkara tersebut pada anak mereka.

AT berasa marah dan terus  melaporkan perkara tersebut dibalai polis.sambil menangis dia berkata "Aku tidak tahu bahwa ternyata suamiku melakukan hal ini pada putri kami. Aku tidak bisa membayangkan betapa hancur hati anakku karena hal ini. Ya Tuhan, cobaan ini sangat berat,"kata AT dengan menangis. P kini lebih banyak diam dan tidak mau bercakap dan berjumpa siapa pun kerana masih trauma.

**tu la..sapa suruh hang tido dengan anak.kan sepatutnya hang tido dengan laki hang..korang tau tak..memang ada ramai ibu bapa yang tak tidur sekatil bila anak dan besar.

sekian..

MIKHAIL:LAGU PALING SUKA

Assalamualsikum....


Mikhail memang suka tengok video..
lagu yang paling dia suka ialah lagu Gwiyomi.


Dengar hari2 pun tak pernah jemu
walaupun lagu tu dah basi...
kalau korang tak tahu lirik ,
korang boleh hentam je lirik tu..
Asalkan masih berirama gwiyomi..
Mikhail tak kisah...
Dan pastikan sambil nyanyi kena buat gwiyomi jugak..
Hehehe..

Ada orang cakap kat aku..

"Baik ajar anak berzikir.."

Hamboih..aku ni bukan ustazah..
Ustazah pun tak de berzikir 24 jam..
Ada masa2 nya lah berzikir tu..
Kan??



Maisara ada buat video gwiyomi jugak
Khas untuk adik dia ni..
Tapi aku tak muat naik kat mana2 pun
video tu sebab hujung2 lagu tu
ada suara aku yang jerit gini..

"hadoi!! sakit kepala lutut aku..."

Sebab masa tengah rakam tu
Mikhail dok sebelah aku menari2 dengan remote tv
dok kat tangan..
Sekali diketuk nya remote tv
tu kat lutut aku..
Tak tahu pulak aku gwiyomi mana
la yang ada aksi ketuk lutut nih..

Malam tadi Mikhail ada tengok satu video nih..
Kusyuk kemain..
Jom tengok video apa dia layan.. 


Tak nampak?



Dekat sikit..



Wah...kemain dia..
Mujse dosti karoge...
Hehehhe...

Sekian..

Thursday, 26 September 2013

PAKCIK GUARD YANG BINI MAT YO TENDANG TU...

Assalamualaikum....

pakcik guard ni ajak nyanyi pulak..
layan je la..hahahah


sekian..

Wednesday, 25 September 2013

TEMPOYAK YANG KE DUA

Assalamualaikum...

durian google


Cubaan kedua membuat tempoyak akhirnya berjaya..
Kali ni menjadi ..dan sangt sedap..

Tak sangka ada jugak benda yang aku boleh buat
Dengan mencuba tak sampai 3 kali.
Hahahah..

Hari ni dapat la makan masak tempoyak..
Suka sangt la..
Kat pulau pinang ni susah nak dapatkan tempoyak.
Bukan ada jual kat kedai2 biasa..
Kat pasar malam lagi la tak de..
Lagi2 pasar malam kat umah aku ni
Peniaga cina je ramai..
Kalau pi pasar malam yang ramai melayu mungkin ada..
Tapi tak kompem la ada nya...

Masa mula2 buat dulu guna durian mahai..
Orang kata buat guna durian bagus
Nanti sedap jadi nya..
Tak boleh pakai cakap tu..
Aku buat tempoyak dulu seminggu tempoyak tu
Aku letak kat luar.bukan dalam peti sejuk..
Tak masam2 pun..

Bagi anak sedara aku rasa dia kata..
Ini durian bukan tempoyak..
Dia ratah gitu je..
Kakak aku pun kata tak rasa macam tempoyak pun..
Kecewa betul aku..

Kali ni beli durian biasa je..
3 biji 15 hengget.
Murah kan.tapi besor2 ulas dia..
Bijinya kecik je..
Sebiji aku buat tempoyak..


Ini lah hasil nya...

guna balang platik besor giler sebab takut meletup..ekeke

sangt bangga sampai citer kat blog.


amboi..seksi nye dia...heheh

Hahahahhaha...


Sekian...

Tuesday, 24 September 2013

CERITA MAT YO DAN BINI DIA..MYNEWSHUB NI BIAR BETUL?

Assalamualaikum..

Tadi tengok kat facebook ada citer pasal 
Mat yo dan bini dia yang kurang ajaran tu..
lepas tu bila aku buka link dari mynewshub tu
agak terkejut la bila kat artikal depa tu 
ada diletak kan gambar status isteri Mat yo..



Setahu aku itu status yang beberapa bulan lama dulu..
masa tu tengah kecoh pasal kes Mat yo dengan 
pasukan klelantan..

Apa la Mynewshub ni...
tangkap muat je..
cer selidik dulu betul2..
paling lawak siap letak watermark lagi..
ekekekek...

sekian..

MAISARA:SAYANG ADIK KE MAISARA?

Assalamualaikum...


Dalam seminggu ni kan Maisara selalu tanya 
Aku dan ayah dia dengan soalan nih...

"antara adik dengan maisara siapa
Yang paling ibu sayang...?"

Nak jawab soalan dia ni bukan boleh main jawab je..
Silap jawab boleh terjejas mood sampai
Ke malam...hehehh

Masa mula2 dia tanya ayah dia dulu
Ayah dia jawab ikut sedap mulut je..

Maisara: Ayah..siapa paling ayah sayang..adik ke Maisara?

Ayah: dua2 ayah sayang..dua2 anak ayah kan?

Maisara: pilih satu je..! (muka serius)

Ayah : Mesti lah Maisara...hahahha

Maisara: (senyum bangga)

Sekarang ni kalau dia tanya soalan tu
Kami tau dah nak jawab apa..

"Mesti lah Maisara..maisara kan comel.."
"Mesti lah Maisara..maisara kan anak pertama.."
"mesti lah Maisara...Maisara kan anak perempuan.."

Sementara nak besaq kan??
Dah besaq nanti
Mesti dia termalu sendiri bila baca post nih..

mujur la adik tak paham apa lagi..
Kalau tak memang kena dah kakak tu..
Adik dah la garang..
Hehehehh

Sekian..

Friday, 20 September 2013

UV CIPUT PUN DAPAT CPUV

Assalamualaikum..


Pelik kan...
Aku antara blogger yang jarang blogwaking
Tapi bila orang lain dapat cpuv aku pun dapat..
Pelik tak?

Tapi tu la..
Bila dapat tak tahan lama pun..
Tak sempat nak kumpul banyak2
Dah takat tu je..
Hehehh..

Macam suami aku kata..
Masa aku mula2 buat blog Maisara dah umur 3 tahun.
Dah besar..time tu tak de dia nak kacau2
Ibu buat blog..
Mikhail baru umur setahun..
Memang dia akan kacau la..
Kena tunggu umur dia 2,3 tahun
La baru ibu boleh aktif buat blog macam dulu..
Betul kugak..kan??

Sekarang ni fokus untuk membesarkan
Anak-anak je dulu..
Buat blog bila sempat je...

Terima kasih nuffnang untuk cpuv ni..
Harap kerap2 la bagi  lagi supaya
Dapat kerap2 cashout..
Hehe..

Sekian...

ESOK DAH SETAHUN...

Assalamualaikum...

Pagi ni aku bangun tidur rasa sakit kepala..
Baru teringat malam tadi
Mikhail ketuk kepala aku dengan sikat..
Sebenarnya bukan dia ketuk.
Dia nak sikatkan rambut aku..
Selalu dia tengok kakak dia suka sikat rambut
aku sambil tengok tv..
Jadi dia pun nak tiru la..
Tak bagi mengamuk pulak..
Pasrah je la aku...

Esok Mikhail dah setahun..
Banyak benda yang dia suka tiru apa kita buat..
Tak payah suruh,dia ikut je..
Biasanya kalau kakak tidur aku tepuk kakak dia...
Sekarang bila dia tengok kakak baring2 je
Dia datang la nak tepuk..
Tepuk pun ganas..
Mcam penampor orang..
Dah menangis pulak kakak...

Aku pernah tanya Maisara..
Nak adik lagi tak..
Laju je maisara jawab
"tak nak ..adik suka buat Maisara."
Hehe...

Tapi memang dia  kasar sangat..
Memang tak boleh main sama2 dengan kakak..
Mula2 main elok la...
Bila dah lama2 datang perangai tak
Nak berkongsi tu mula la dia pukul kakak ..
Tunggu besar sikit aku siap rotan je..
Haha...

Sekian...

Thursday, 19 September 2013

JANGAN MAIN KOMEN JE!!

Assalamualaikum...

Penting sebenarnya untuk kita selidik dulu satu2 perkara yang orang lain kongsi di facebook.lagi2 kalau cerita tu melibatkan aib seseorang.kita yang baca ni jangan la pakai komen je..

Contoh la...

Abu beli barang kat kedai Siti..Siti pulangkan duit baki tak cukup.Ali pun citer kat orang ,Siti tu berniaga suka tipu pelanggan.Orang yang dengar pulak memang mulut gian nak memaki je..

"  @#%&*&% betul Siti ni..dasar perempuan #%#**#&#/# .."

Padahal sebelum tu Siti dah minta maaf dan pulangkan duit baki si Ali.

Tapi sebab Ali marah punya pasal disebabkan kesilapan tu mula la dia nak buruk2 kan Siti.

Macam kes kat gambar ni aku tak kata pun dia tak tipu..sebab tu kena selidik.tanya polis ke..sah kan.kalau betul pun tak payah nak menyundalkan orang .cuba la bila kita komen tu kita tunjuk sikit kita ni waras.jangan jadi gila.orang gila pun tak semua yang suka mengamuk tak tentu pasal.

Bahasa melambangkan Bangsa

Orang yang tertipu tu pun tak tunjuk muka.kau pulak yang melebih2.ingat hero ke dapat maki orang?

Sekian...

SEMUA ORANG TAHU

Assalamualaikum...



Aku rasa sekarang ni
facebook dah macam tak de privacy dah..
semua benda orang nampak walaupun kita dok
dalam umah tutup pintu tingkap..
heheh..

Aku like page masak2
orang tau aku tengah cari resepi.
aku like page jual ubat kurus
orang tau aku gemuk..
aku tengah main candy crush pun orang tau.,..

heheh..

*selalu bila tengok kawan2 yang like page
ubat kurus ke,page ubat cantik ke,
hati aku ni mesti berkata2..

"dia memang gemuk masa sekolah dulu.."
"mesti dia tengah cari ubat nak hilangkan jerawat batu dia tu.."

korang macam tu tak??
tak,kan??hahaahah

sekian..

Wednesday, 18 September 2013

HERO MACAM NI PUN NAK TENGOK..

Assalamualaikum...



Aku sekarang tengah 
asyik dengan drama 'the Masters sun."
best drama ni..

Suami aku kata...
"Semua drama korea dia kata best.."

heheh..
betul ni..drama kali ni best sangat..

Suami pernah kata..
"hero rambut macam ni pun ibu nak tengok.."



Ha..tu la..
orang lelaki ni macam tu la..
depa pikir kita tengok drama ni 
sebab nak tengok hero ensem je...
depa tak tau jalan cerita tu yang paling kita
utamakan sekali..kan ??

bila kita tengok bola
pun depa kata kita tengok pemain ensem..
cer habaq mai pemain bolasepak kat 
malaysia ni sapa yang ensem..??
semua nya muka bejerawat batu..

hahah

DATANG MELAWAT ATAU NAK TUMPANG?

Assalamualaikum..



sesi luahan perasaan...

hidup ini sangt kelakar..
disaat kita perlukan seseorang ,
tak ada siapa yang cuma nak menghampiri..

Tapi bila masa kita tak perlukan sesiapa
ramai pulak yang datang menyapa..

pernah terjadi pada seseorang yang aku kenal..
disaat dia dan suami dalam kesusahan tak ada sesiapa pun yang
mampu dan sudi membantu..
(termasuk aku..sebab tak mampu..
tapi aku selalu pujuk dia..:( *baik tak aku?
hahaha)

Tapi bila dia dah bebas dari masalah
tak putus2 yang datang bertanya kabar..
kekonon nya prihatin..
sampai dia sendiri jadi rimas bila orang asyik
nak datang rumah dengan alasan.."kani nak  melawat.."
(padahal tumpang tidur)

**nak lempang pipi dia kiri kanan sambil cakap..
"hey kawan..dulu kau mintak tolong
kat dia,dia berani je dia cakap "tak boleh tolong.."
sekarang ni bila dia nak datang tumpang tidur
bawak anak2  dia sampai penuh umah
cuba la berani sikit untuk kata "tak boleh tidur sini.."


sekian...

MAISARA PULAK...

Assalamualaikum...

Tak sihat pulak Maisara hari ni..
Minggu ni nak fokus pada blog pun tak boleh..
Aku cuma sempat singgah blog orang
Waktu malam je...
Tu pun tak semua blog aku pi..

Biasanya kalau aku pi semua blog pun bukan semua
Blog tu singgah balik pun..hahahhh...
Tau..kita semua Tak sempat la..kan ..
Aku pun macam tu jugak..

Banyak citer best nak kongsi..
Citer orang la..bukan citer aku...
Tapi tak sempat nak buat..

Kiranya minggu ni memang minggu tak sempat la...
Hehe...patutnya tajuk post ji " tak sempat"
Hehe...

Sekian...

Sunday, 15 September 2013

GAMBAR SEKITAR MAJLIS BABY SHOWER NURUL

Assalamualaikum...

Semalam berlangsung majlis baby shower Nurul..
majlis yang dirancang sahabat2 nurul ni
diadakan dengan tema cowboy..
jom kita tengok gambar2 sekitar majlis tersebut.






Antara sahabt dan rakan artis yang datang..
seksi kemain nurul..











Buruk nya NIng Baizara dok gitu.
hahah..jangan marah ye peminat Ning Baizura..
nak meroyan pi dok depan cermin sendiri ye..
hahah


Nampak serabut majlis dia ni..
ada yang komen kat insta kata "baik la buat mkenduri doa selamat"
tapi ada yang kata "Dia dah buat kenduri doa selamat tu.."
tapi yang peliknya kenapa gambar kenduri doa selamat tak de 
pulak nak upload kat insta..
kan bagus kalau artis2 kita ni lebih banyak muat nakl gambar 
yang baik2 kan??

sekian...

MAHUKAH ANDA MENGAHWINI LELAKI INI?



Sudah sekian lama,cinta seperti tidak kunjung tiba menghampiri lelaki yang berusia 58 tahun ini.Malah melaui laman mencari jodoh di internet juga sudah dicuba namun tetap tidak berhasil.  sehingga dia mengambil keputusan nekad mengelilingi Amerika untuk mencari calon isteri nya.

Robert Daling melakukan perjalanan dari New Jersey ke Manhattan, Amerika Serikat (AS), untuk mencari calon isteri. Lebih lucu bila dia membawa papan tanda yang tertera pengumumuan seolah2 dia mempromosikan dirinya


“mencari seorang wanita kaya yang mahu menjadi isteri” selain tulisan besar di dadanya itu, dia juga menambahkan alamat email dan juga nombor telefon miliknya. Ini dilakukan setelah menyedari kalau hidup sendirian tanpa pasangan itu tidak menyeronokkan,


Sebenarnya pencarian ini telah lakukan sejak 2001 yang lalu. dia ke Manhattan dua kali dalam seminggu untuk mempromosikan dirinya sebagai pencari cinta. Tapi sehingga tahun 2013 dia belum menemui wanita yang mahu menjadikan nya sebagai suami. Robert menyatakan beberapa syarat,iatu wanita yang ingin menjadi isterinya mesti kaya dan mempunyai minima USD750 .selain kaya dia juga mahukan wanita yang baik dan pintar

KIni dia semakin rajin mempromosikan dirinya akibat dari kehilangan kerja.setelah hampir sembilan bulan menganggur dia semakin dihimpit masalah kewangan malah untuk menampung keperluan nya sendiri juga tidak mencukupi.

Agak-agak ada tak wanita bodoh yang nak kan lelaki macam ni??

TEMBAK ISTERI DAN MERTUA SEBELU, BUNUH DIRI

LEDANG: Seorang anggota polis yang dipercayai mempunyai masalah dalam perkahwinan menembak mati isteri dan bapa mentua sebelum bertindak menembak dirinya dalam dua kejadian berasingan di Jalan Sialang, Batu 17, Tangkak, di sini, malam tadi.


Dalam kejadian itu, Lans Korporal Fadzly Omar, 29, dipercayai menembak mati isterinya, Norakmal Abd Kadir, 26, di rumah mereka di Kuarters Kediaman Pondok Polis Felda Cempelak, Labis, kira-kira 6.15 petang. 
Dia kemudian memandu ke rumah mentuanya di Tangkak dan tiba di kediaman berkenaan, kira-kira 7 petang. 

Suspek yang bertugas di Pondok Polis Felda Cempelak, Segamat, dipercayai berbual seketika bersama bapa mentuanya di ruang tamu.
Ketika berbual, dia dikatakan mengeluarkan pistol dan terus menembak bapa mentuanya, Ab Kadir Md Arif, 65, sebelum bertindak menembak dirinya.

Abdul Kadir yang parah dikejarkan oleh jiran ke Hospital Tangkak namun disahkan meninggal dunia tidak lama kemudian. 

Bagaimanapun, suspek yang dipercayai mempunyai masalah dengan isterinya meninggal dunia di tempat kejadian. 

Sementara itu, jiran mentua suspek yang enggan dikenali, berkata dia mendengar seperti bunyi mercun sebanyak dua kali di rumah mangsa sebelum Maghrib. 

Katanya, dia tidak mengesyaki sebarang perkara buruk sebelum tiba-tiba seorang anak mangsa meluru datang ke rumahnya dan memberitahu ayahnya ditembak oleh suspek yang juga abang iparnya. 

"Saya memberanikan diri untuk melihat ke dalam rumah berkenaan dan terkejut melihat kejadian itu," katanya ketika ditemui. 

Menurutnya, sebelum kejadian dia melihat suspek pulang ke rumah bapa mentuanya itu bersama anak lelakinya yang berusia tiga tahun menaiki sebuah Proton Wira. 

Katanya, dia juga ada melihat anak perempuan mangsa keluar bermain main bersama anak suspek di luar rumah. 

"Ketika masuk ke ruang tamu rumah itu, saya melihat bapa mentuanya sudah terlentang di lantai dalam keadaan nyawa-nyawa ikan manakala suspek tertiarap di atas meja. 

"Meskipun terkejut, saya sempat menghubungi polis dan ambulans untuk bantuan kecemasan namun seorang daripada mereka ketika itu sudah meninggal dunia," katanya.

SUMBER:HM

Saturday, 14 September 2013

BAYI 20 BULAN MAUT DIHEMPAP TV

Gombak: Seorang kanak-kanak perempuan maut selepas dihempap televisyen 29 inci di kediaman pengasuhnya, di Taman Bersatu, Rawang, dekat sini, hari ini.

Dalam kejadian kira-kira 6.30 pagi itu, bayi berkenaan, Rabiatul Adawiyah Adlan Zulkarnain Mustafa, 20 bulan, maut selepas mengalami pendarahan serius di kepala.

Bapanya, Adlan Mustafa, 40, berkata dia diberitahu anaknya itu terhempap televisyen ketika bermain dekat almari yang tidak stabil.

Friday, 13 September 2013

BAYI 11 BULAN GIGIT MONYET

Assalamualaikum..


Simpang Ampat-seorang bayi bertindak ganas apabila telah menggigit seekor monyet yang menyerbu masuk ke dalam rumah.Bayi tersebut sebelum ini memang  sudah lama memendam rasa untuk menggigit monyet peliharaan kakak nya itu..

Monyet yang diberi nama Mr.Monkey itu tidak mengalami kecederaan cuma badan nya dipenuhi air liur disebabkan bayi tersebut hanya mempunyai 2 batang gigi yang jarang2 sekali digunakan untuk mengunyah.




Bayi ganas tersebut.Mikhail 11 bulan dikatakan memang suka memasuk kan semua benda yang dia nampak ke dalam mulut.kebetulan sewaktu monyet tersebut masuk kedalam rumah akibat lapar,dia menjadi mangsa kepada bayi tersebut.



Monyet tersdebut dikatakan lapar berikutan tuan nya iaitu Maisara, 6 tahun kesekolah dan berkemungkinan monyet tersebut belum makan dan berasa bosan tanpa tuan nya lalu menyerbu masuk ke dalam rumah kot2 ada kuih2 lebih kat dapur..




sekian..

Thursday, 12 September 2013

ALAT KELAMIN MEMANJANG SELEPAS MENIDURI ISTERI KETUA DAERAH



Alat kelamin seorang lelaki memanjang hingga kelutut  selepas melakukan hubungan seks degan isteri seorang ketua daerah. Lelaki dari  dari Zvishavane terpaksa menerima akibat dari perbuatan nya yang meniduri isteri orang hingga menyebabkan  kehilangan nyawanya sendiri

Lelaki yang belum dikenali identitinya itu mengaku melakukan perbuatan terkutuk itu dengan isteri ketua daerah Mazvihwa di Zvishavane, Provinsi Midlands, Zimbabwe sebelum dia menghembuskan nafas terakhir.

lelaki tersebut dibawa ke United Bulawayo Hospital (UBH). Dan kehadirannya menarik perhatian peskit lain , pengunjung dan staf hospital terbabit. Dia dilaporkan  menangis dan merintih kesakitan dan meninggal dunia sebelum rawatan diberikan.

Seorang saksi kejadian di hospital itu mengatakan, sebelum lelaki terbabit mengembuskan nafas terakhirnya, dia mengaku berhubungan seks dengan isteri ketua daerah yang dikatakan telah `dipagari` oleh suaminya atau lebih dikenali sebagi runyoka sejenis ilmu sihir.

Secara tradisional, sistem pagar itu sebagai usaha yang dilakukan lelaki dan wanita supaya setia dan tidak melakukan kecurangan.

Jika orang sudah dipagari oleh isteri atau suaminya, maka tidak boleh lagi melakukan hubungan seksual dengan orang lain. Jika terlibat dengan hubungan seks dengan orang yang `terkunci`, maka orang itu boleh terkena penyakit yang boleh menyebabkan kematian.

sumber:viva

2 TAHUN JATUH CINTA AKHIRNYA LELAKI INI MENGAHWINI KAMBINGNYA.



Seorang lelaki yang berasal dari Brazil melamar haiwan peliharaannya.bunyi sepeti pelik tapi itu lah yang terjadi.Dia memutuskan memilih haiwan daripada manusia untuk menjadi isetri untuk menemani hari-harinya.

Lelaki ini juga berjanji tidak akan memakannya  atau mengadakan hubungan seks dengan nya sepanjang perkahwinan mereka.Carmelita adalah seekor kambing yang membuatkan lelaki ini jatuh cinta hingga akhirnya dia memutuskan untuk mengahwininya..

Aparecido Castaldo, 74, memutuskan untuk mengakhiri zaman bujangnya dengan  berkahwin dengan Carmelita . Aparecido telah jatuh cinta dengan haiwan peliharaannya kerana kambingnya memiliki kelebihan jika dibandingkan dengan manusia.


Kelebihan Carmelita yang membuatkan lelaki ini dimabuk asmara selama dua tahun lamanya adalah alasan yang akan membuat Anda hairan. "Dia tidak bercakap dan dia tidak mahukan duit," kata lelaki berumur 74 tahun ini. Alasan ini mungkin berpunca dari pengalaman Aparecido yang pernah beberapa kali gagal dalam perkahwinan. Aparecido mempunyai lapan orang anak, empat perempuan  dan empat lelaki dari empat perkahwinan yang berbeza.

Di hari bersejarah itu Carmelita akan memakai gaun perkahwinan yang ditempah khas untuknya. "Pasangan" berbahagia ini akan bekahwinan pada 13 Oktober di Igreja do Diabo.upacara pernikahan mereka dijadualkan pada tengah malam dan akan diikuti dengan pesta besar pada All Souls Say pada hari berikutnya.

Aparecido Castaldo menjelaskan bila orang menganggapnya melakukan sesuatu yang salah, dia hanya berkata "lebih baik kawen dengan kambing,kambing tidak cerewet,tidak meminta wang dan tidak boleh mengandung, malah dia tidak boleh bercakap"

**sajak sangt la kambing tu dengan hang.lelaki yang kedekut boleh la cuba cara nih..sila kawen dengan kambing.hehhe

Wednesday, 11 September 2013

TAYANG GAMBAR KAKI!RAFIDAH IBRAHIM SEKALI LAGI DI KECAM

Assalamuaalaikum..

Penampilan bertudung biasanya akan menjaga kita
dari berkelakuan kurang sopan..
Bila dah bertudung nak duduk pun 
kena la sopan..
nak bercakap pun kena hati2..
kalau tidak .tak manis la..

Agaknya sebab tu la ramai yang kecewa dan marah bila 
Fida atau Rafidah Ibrahim memuat naik 
gambar kaki dengan caption yang 
tak boleh diterima sesetengah pengikutnya dia Instagram..



"thinking of having a cup of coffee with 'biskut mentega' :)*coffee..antara minuman kegemaran nabi "



**sekarang artis2 kena la jaga tingkah laku..
orang boleh kritik terus je..
dulu zaman aku kecik2 dulu lain la..
nak komplain ke apa,setakat sembang2 dengan kawan2 je..
kan?/?heheh

sekian..

IQRAM DINZLY BERIMEJ BARU

Assalamualaikum.,..

Sejak hari raya puasa lepas 
aku ada perasan yang Pelakon Iqram Dinzly ni
dah berubah imej nya..
Setiap kali dia post gambar kat InstAa
mesti gambar dia pakai serban..
Imej baru ke tu??


Ada sesetengah peminat dia yang puji penampilan baru dia ni..
Biasanya kalau pakai serban,
dipadankan dengan jubah atau pakaian yang labuh..kan??
tapi satu kelaianan la bila pakai serban 
dalam gaya yang macam ni..




bagi aku nampak macam pelik sikit..
macam tak sesuai..
(pendapat aku je la.sukahati aku la.hahaha.)
Agak2 kalau berlakon dia pakai tak serban di tu..
heeeheh..


sekian...