PENGARAH DRAMA CINTA JANNAH TAK HORMAT MASJID

Assalamualaikum...



Semalam melalui instagram Nelydia Senrose
telah memuat naik sebuah foto
satu babak dari drama Cinta Jannah .

namun gambar tersebut menjadi bahan kritikan peminat2 nya
yang mempertikaikan aksi bersentuhan di dalam masjid
yang melibatkan pelakon Aeril zafrel dan Neylidia sendiri.


Menyedari gambar tersebut mencetuskan 
kemarahan peminatnya Neylydia segera 
memadan gambar tersebut dari laman insta milik nya.

#tu la kan..
kalau nak buat babak kawen2 buat je la kat umah..
sedangkan orang nikah betul2 pun 
tok kadi tak bagi bergambar peluk cium kat masjid..
ni kan pulak belakon je...

sekian...

Previous
Next Post »

22 komen disini

Click here for komen disini
Nur Irdina
admin
4 August 2013 at 14:57 ×

Macam-macam drama sekarang ni . Kalau buat cerita agama , selalu ade salah besar . Haishh T__T

Reply
avatar
atuk
admin
4 August 2013 at 18:41 ×

Salam Ramadhan Diana

patut didenda ajer

Reply
avatar
Remy hazza
admin
4 August 2013 at 21:42 ×

tak sensitive langsung......

Reply
avatar
MAY
admin
4 August 2013 at 21:56 ×

Mcm mcm skg sis...

Reply
avatar
Jay Ar
admin
5 August 2013 at 00:03 ×

Tu la kan...bila kuasa duit lebih kuat berbanding hukum Tihan...

Reply
avatar
azieazah
admin
5 August 2013 at 08:09 ×

Kalu tak peluk tak cium, tak boleh kerrrrr?

Reply
avatar
Hanis Azla
admin
5 August 2013 at 08:30 ×

Salam diana..

Kalau lebih sensitif tentu lebih baik kan..

Terima kasih banyak ya atas kad ucapan hari raya tu.. Terima kasih atas ingatan.. Berbesar hati akak menerimanya..

Reply
avatar
5 August 2013 at 12:44 ×

tuh la dia.. berlakon tak boleh nak halalkan cara... hhmm

Reply
avatar
Myra Jay
admin
5 August 2013 at 14:06 ×

Bila drama kini tak memikirkan isu sensitiviti umat..

Reply
avatar
boni kacak
admin
5 August 2013 at 19:12 ×

macam mana orang bukan Islam nak respect kat orang Islam kalau orang Islam sendiri tak ada perasaan hormat kat agama sendiri?

Reply
avatar
6 August 2013 at 08:37 ×

sepatutnya aksi mcmni tak buat kat dlm atau kat luar masjid.. tak ada beza jugak kan? kenapa masjid nak jd isu? sedangkan perkara yg sama...

Reply
avatar
wahida
admin
6 August 2013 at 14:01 ×

tak perlu la babak mcm ni kot...tunjuk adegan dah nikah je kan senang...tak yah la kot bersalam cium bagai...eiiii...

Reply
avatar
jeBateja
admin
9 August 2013 at 21:06 ×

Org sekarang ni...rendah sgt ke ilmu depa ni...basic mcm tu pun kantoi....

Reply
avatar
13 August 2013 at 10:24 ×

kat mekah pun dorang bleh buat drama sentuh2 skang ni kak. mana laaa Allah tak marah. huhu

Reply
avatar
Shark Kay
admin
15 August 2013 at 16:46 ×

kalau x silap sama kes dengan cerita tv3 mlm td..
ijab dan qabul lakonan nor danish ngan adi putra.

Reply
avatar
16 August 2013 at 00:26 ×

kalau adegan dalam cerita kongsi? siap dukung2 bagai...

Reply
avatar
17 August 2013 at 01:52 ×

basic pun diorg x amik tau.. asal nampak elok trus on jadi drama, huh...

Reply
avatar
ieda immi
admin
17 August 2013 at 11:27 ×

tapi citer tuu sedap kan ..
suke airiel tuu ..
hurmm kadang2 benda2 macam nie dah x jadi isu sensitif dahh huhu

Reply
avatar
anakGAJAH
admin
22 August 2013 at 04:57 ×

hurm. kenapa agenda ni jep orang pandang? cerita lain takde pula orang nak bising lebih? macam cerita Aku Terima Nikahnya? lagi nampak macam real kan? so, bukan orang marah pun cerita tuh, lagi suka ada la. siap cakap diorang sweet couple bila berlakon. sampai sekarang kalo berlakon sama lagi suka la peminat kan? so tak boleh nak cakap apa la. sebab nak nampak real punya pasal kan? kalau pelakon tuh belakon macam kaku kang ada yang cakap pelakon tuh tak reti belakon -.-"

Reply
avatar
Mohd Ridzuan
admin
7 September 2013 at 00:40 ×

Bersentuhan kat luar masjid pula x salah ke. .Sama je kat mana bersentuhan diantara bukan muhrim tetap salah... Bukan swtakat kat dalan masjid je.

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment