Tuesday, 20 August 2013

KAD RAYA DARI KAWAN-KAWAN DAN PEMINAT( peminat la sangat..)

Assalamualaikum...


Lupa pulak nak publish entry kad raya nih..
kena la buat jugak entry ni sebab bangga pe
dapat kad raya..
ada orang yang langsung tak de kad raya tahun ni tau..
kesian betul..
tak pe..raya tahun depan 
kena usaha sikit untuk dapatkan kad raya dari kawan2 tau..
macam aku,aku paksa diaorang supaya hantar kad raya..
muahahh


Yang ni dari Amy..
ada duit raya untuk Mikhail dan Maisara..
dan ada hadiah untuk Ibu nya jugak...
ibu nya pun kena ada sebab kalau tak ibu dia merajuk 
hentak2 kaki tau..
Korang kalau nak beli barang dengan harga best boleh 
hubungi Amy kat sini tau..



4 keping ni dari peminat Maisara..
salah satunya ada duit raya untuk Mikhail dan Maisara.
silent reader blog ni..katanya..
suka citer2 maisara walaupun dah lama tak de
citer pasal maisara pun..
mekasih banyak2 Iza,wani, eeda dan Suwit..



Yang ni pulak dari Blogger shida..
ada bookmark jugak..
maisara kata 
"ibu,cemana kakak shida ni tahu Maisara suka Finn and jake?"
aih..macam la orang tu bagi kat dia..


Ini dari blogger jugak..
yui punya..yang ni aku mintak dia pos kan..
paksa dia pos kad raya..
senang je..ugut nak sebarkan gambar gemuk dia ..
terus dia setuju nak pos..heheh
(acah je..)


Yang ni bukan kad raya tapi 
hadiah GA dari blogger Anies..
comel2 sampulnya..
hari tu kawan2 Maisara datang beraya kat rumah
aku bagi duit raya guna sampul ni..
depa dok belek la sampul tu siap 
cakap "cantik la makcik.."
tetiba aku perasan macam depa kata aku cantik..jadi la...:)


Yang ni untuk Maisara dari Blogger Azian Khalil.
ada duit raya jugak untuk Maisara dan MIkhail.
Sampai hari ni Maisara tetap baca kad raya ni.
agaknya dah boleh hafal kot apa
yang Cik yan tulis dalam kad ni..
masa raya hari tu dok ajak aku pi umah Cik Yan 
sebab aku ada tunjuk Kat dia gambar baby baru Cik yan.
nak tengok Baby la..
Apa ingat umah Cik yan dia kat seberang jalan ni je ke??



Last sekali Kad raya dari Blogger Afzal.
kad raya dia gambar muka dia je..
memang dia tak kasi can la 
kat bunga api ke,ketupat ke,
lemang ke..tak de!gambar dia je ..
lepas tu agaknya dia tak nak orang kata dia 
giler gelemer
dia letak la gambo mesjid dengan bulan secoet..

ok..tu je la..

sekian...

16 comments:

  1. agk nyer kalu akk persis hanis zalikha, mau selori agk nyer kad raya tu heheheh

    ReplyDelete
  2. harus bangge klu dpt kad raya di zmn kini...saye?tak dapat ponn..

    ReplyDelete
  3. Satu2nya kad yang kakcik terima adalah dari Amy juga...:)

    ReplyDelete
  4. thn depan dpt dr adik shark plak yerk..
    hehe..
    insyaallah kalau ada rezeki nnti.

    ReplyDelete
  5. haha...tak boleh blah pasal kad dari blogger afzal tue:P

    ReplyDelete
  6. huhu kad raya.... ntah bila last dapat kad raya... alahaiii... seme nye guna softcopy kad raya.....

    ReplyDelete
  7. banyknya dapat siap hadiah n duit raya agy tu hehe

    ReplyDelete
  8. uwaaa! kite takde pon dpt kad raya tahun ni :(

    ReplyDelete
  9. wah banyak peminat...mesti seronok...

    ReplyDelete
  10. banyaknya..ema dpt satu jer..ingatkan dah pecah rekod tak dapat

    ReplyDelete
  11. Satu satunya kad raya tahun ni Dari majlis agama Islam johor, -bahagian kutipan zakat

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah sampai ye... banyaknya peminat kak diana ;)

    ReplyDelete
  13. thanks akak :)

    wahhh xsgka plak akak sudi review..huhuh terharu dah nih :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();