Skip to main content

FAHRIN AHMAD DALAM KENANGAN

Assalamualaikum...

Yeayyy!!hari ni dapat CPUV lagi...
Masa lepas raya hari tu pun dah dapat 2 ni dapat lagi...
Semoga esok akan ada lagi..
CPUV kali ni dari The Mortal Instrument 

Ok la..dah cukup tu citer pasal BE..
korang ada tengok tak iklan Alicafe yang 
fahrin Ahmad menari tu..

Kalau nak tau dulu masa zaman jahiliah
aku adalah peminat Fahrin Ahmad..muahaha..
Apa2 je drama yang pelakon nya Fahrin Ahmad
aku mesti tengok..


Sekarang ni bila aku 
tengok je iklan Alicafe tu 
aku rasa kesian sangat kat fahrin Ahmad..
sampai hati depa suruh dia menari macam tu..hahahh..

Eh..bukan nak citer pasal iklan tu sebenarnya..
masa dulu ada budak kat tempat aku tinggal
jugak minat kat Fahrin Ahmad..
Disebabkan dia tau aku pun minat Fahrin dia selalu tak layan aku.
kalau aku lalu tepi dia aku senyum 
dia buat tak tahu je..

kelakar pulak rasa..
macam la Fahrin Ahmad tu berjanji nak kawen dengan aku
yang buat dia jeles sangat tu..
padahal aku je yang kenal fahrin Ahmad..
fahrin Ahmad tak kenal aku pun..

Rupanya kan??memang ada peminat yang minat artis 
sampai tahap macam tu..
dia mesti jenis yang tak join FanClub..
ekekeke..

sekian..



Comments

  1. hehe memang ada pun peminat mcm tu.
    Tahniah BE :D

    ReplyDelete
  2. lain mcam pulak shark baca tajuk tu..
    hehhe..
    tp iklan ali cafe tu mmg xleh blah..
    haha..
    lawak pulak abg katang mnari.

    ReplyDelete
  3. Bestnya dia dapat BE :)

    tapi kan bab fahrin ahmad menari tu mmg klaka gile! Smpai ati dorang suh dia menari, hahaha memang klaka

    ReplyDelete
  4. hahahaha.. kalau dia minat orang lain tak boleh minat dah la yer.. kelakar sungguh!!

    ReplyDelete
  5. wahh tahniah BE lagi ..

    ewah2 .. ekkeke kalau D ngan fahrian agaknyee guanee kan ;)

    ReplyDelete
  6. memang kesian tengok Fahrin berlakon iklan tu... ;-)

    ReplyDelete
  7. akak memang peminat Fahrin Ahmad...suka lakonan dia.....berbanding yang lagi sorang tu.......

    ReplyDelete
  8. salam ziarah dan follow sini..terkejut baca tajuk..ingtkn fahrin dah mati..errrkk..heheh

    ReplyDelete
  9. Aduhai. Sampi camtu sekali ke. Mcm2 kn perangai manusia ni.

    Psst..akk dulu pun suka jugak kat fahrin ahmad ni. Tp skrg x dah..

    ReplyDelete
  10. samalah! tia pon minat kat dia pastu tgk dia dalam iklan tu i was like OMG fahrin? xde job lain nak terima dah? hahahhaha! lagi 1 iklan kfc yg dia jadi tua sgt tuh! -_-

    ReplyDelete
  11. tahniah.. tahniah... gitulerkan usaha tangga kejayaan.. alamak baca tajuk dah gerun ingatkan perler kena nyer si fahrintu... memang kelakarkan tengok iklantu...

    ReplyDelete
  12. iklan tu mengingatkan sy kpd hugh jackman

    ReplyDelete
  13. terbaik lah.. tahniah yer

    ReplyDelete
  14. murah rzeki dpt BE lg =) ha3..sal iklan tu..aduhai..kecian sgt la..slah step je byak he3..klakar pula..erkkk, minat smpai cmtu skali?? minat jelh, buka bleh dpt pn..hu3..

    ReplyDelete
  15. aiza pun minat sangat dengan fahrin ahmad.. :D

    ReplyDelete
  16. Hehe namanya pun artis.....janji masyuk haruslah diterima tak kiralah kena joget gitu pun hehe

    ReplyDelete
  17. neves, owh.. bile baca tajuk tuh. hu3..

    ReplyDelete
  18. saya ade tengok iklan tu..memang kelakar fahrin ahmad menari camtu..tapi nak wat cammana??dah sumber rezeki dia..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …